Gå til innhold

Kommer trygda i natt for oss som er DNB kunder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer trøgda etter midnatt nå for oss som er DNB kunder, eller er det tidligst Torsdag?

Anonymkode: 65f95...be6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

??

AnonymBruker
Skrevet

Blir garantert den 19 torsdag.

Anonymkode: 409f9...2e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer trøgda etter midnatt nå for oss som er DNB kunder, eller er det tidligst Torsdag?

Nice try 😂

Anonymkode: 41935...e22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nice try 😂

Anonymkode: 41935...e22

Hæh?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ved midnatt til den 19.

Anonymkode: df26a...737

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er detvanlig at dere får den den 19? Jeg sikter alltid på 20 jeg,
lurer fordi jeg skal sette opp faste trekk i nettbanken og vil trekke samme dag pengene kommer. Bør jeg med DNB da sette opp den 19 , eller den 20? Om jeg setter opp trekk den 19, og nettbanken trekker la oss si klokken 12 den 19, og pengene ikke har kommet på konto - blir ikke pengene trekt i det hele tatt da, eller vil de bli trekt så fort de kommer?

Anonymkode: 19cc9...746

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg setter opp trekk den 19, og nettbanken trekker la oss si klokken 12 den 19, og pengene ikke har kommet på konto - blir ikke pengene trekt i det hele tatt da, eller vil de bli trekt så fort de kommer?

Banken  kjører flere omganger med trekk i løpet av dagen på hverdager. Er det ikke dekning på  kontoen første eller andre gang, trekkes det neste gang samme dag.

Anonymkode: f6f1d...46f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver j**** måned, på samme tid, kommer disse spørsmålene. Gi dere! Pengene skal være på konto innen den 20. og det må vel være bra nok. Har de ikke kommet innen da, så ring Nav. Ikke spør her, vi jobber ikke der. 

Anonymkode: bbed8...979

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke spør her,

Dette er et forum. Er det du som bestemmer hvilke  tema det er lov til å spørre om  på KG?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i h..... går du inn i disse trådene? Jeg går ikke inn i tråder jeg ikke interesserer meg for. Kan ikke du bare la være å bry deg? 

Anonymkode: df26a...737

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Banken  kjører flere omganger med trekk i løpet av dagen på hverdager. Er det ikke dekning på  kontoen første eller andre gang, trekkes det neste gang samme dag.

Ok tusen takk for svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver j**** måned, på samme tid, kommer disse spørsmålene. Gi dere! Pengene skal være på konto innen den 20. og det må vel være bra nok. Har de ikke kommet innen da, så ring Nav. Ikke spør her, vi jobber ikke der. Anonymkode: bbed8...979

Så hvorfor oppfører du deg som om det er du som trykker på selve knappen for utsendelse på nav da? Når du ser en sånn tittel og vet at du blir irritert, da går du ikke inn og du skriver ingenting. Enkelt og greit.

Anonymkode: 75a71...973

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bedre at noen lager en tråd som alla, Når kommer trygden? Så kan alt samles der. Ser og at det kommer spørsmål hver eneste måned om dette. Vi er ikke synske. Det står den 20 så da kommer det når det kommer. 

Anonymkode: d6b1b...402

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukt opp allerede??

Anonymkode: d0b84...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Brukt opp allerede??

Hva mener du med ditt spørsmål? Flere av oss har det svært trangt  økonomisk og har ikke en gang råd til å gå til tannlege når vi trenger det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med ditt spørsmål? Flere av oss har det svært trangt  økonomisk og har ikke en gang råd til å gå til tannlege når vi trenger det.

Eller julegaver, sosiale aktiviteter en gang i blant eller vinterjakke. Eller mat til hele måneden. Eller de medisinene vi trenger. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange jobber fullt og får like mye utbetalt som uføre. De må ha pengene i en mnd de og. Vet tannlege er dyrt, men da må man spare. 50 kr uken f.eks. Og grunner til lite penger er mange: forbruksgheld, studielån, billån, huslån ect. Blir man da ufør med stor gjeld så blir det skralt ja. Litt dumt å låne penger når man ikke kan betale tilbake. Derfor er mange uføre lutfattige nå pga stor forbruksgjeld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver j**** måned, på samme tid, kommer disse spørsmålene. Gi dere! Pengene skal være på konto innen den 20. og det må vel være bra nok. Har de ikke kommet innen da, så ring Nav. Ikke spør her, vi jobber ikke der. 

Anonymkode: bbed8...979

Og like festlig er det hver måned å se hvor forbanna og provosert noen blir over det. 

Anonymkode: 59897...cf6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange jobber fullt og får like mye utbetalt som uføre. De må ha pengene i en mnd de og. Vet tannlege er dyrt, men da må man spare. 50 kr uken f.eks. Og grunner til lite penger er mange: forbruksgheld, studielån, billån, huslån ect. Blir man da ufør med stor gjeld så blir det skralt ja. Litt dumt å låne penger når man ikke kan betale tilbake. Derfor er mange uføre lutfattige nå pga stor forbruksgjeld.

Slutt å skrive så mye tull 

Anonymkode: 59897...cf6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...