AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Dere jenter som er sterke, hvor mye trener dere? Følger dere et fast treningsprogram? Dreier hele livet seg om trening eller er det bare en liten del av livet? Hvor lang tid tok det for dere å bli så sterke? Sterk = pullups med ekstra vekt, tresifret knebøy og markløft osv. Anonymkode: 236ab...786
Inwe Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 (endret) Jeg er ikke der helt enda, har foreløpig bare tresifret i markløft. Knebøy trener jeg ikke for tiden, men tar over 200 i benpress oppover. Så vet ikke om jeg er rett til å svare. Jeg trener uansett 5-7 ganger i uken, fast treningsprogram med pt (samboeren) og fokuserer på sunt fett, mye protein og langsomme karbohydrater. Styrken har først økt enormt i år, så har økt 40 kg i markløft og 70 kg i benpress på 4 mnd nå (sluttet på p-pillen som var androgyn, som vil si den har den motsatte effekten av å dope seg. Bruker du feks diane vil du aldri bli ordentlig sterk). MEN livet mitt er langt fra bare trening. Jeg drikker endel øl, spiser mye ute og nyter livet. Spiser ikke mye søtsaker da jeg er mer glad i mat, men går en pose chips i uka. Jeg hadde sikkert vært mye sterkere og mer fit uten dette, men kan ikke tenke meg et liv som bare handler om en ting. Til tross for at trening er gøy og en stor interesse. Endret 18. april 2018 av Inwe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå