AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Hei! For litt over to uker siden siden så solgte jeg et kamera på Finn.no, og kjøper ville ha pakken på oppkrav. Greit nok tenkte jeg, har solgt før på oppkrav. Pakken ankom postkontor for 12 dager siden, og det er nå to dager til den blir returnert...slik jeg forstår, må jeg også betale returfrakt. Kjøper svarer ikke (sendt tre meldinger), men har en verifisert profil. Totalt vil dette koste meg: Frakt + oppkrav = 278 kr Returfrakt = 175 kr (?) Altså er det snakk om totalt 453 kr rett i dass. Dette er penger jeg virkelig trengte, da jeg er student...som også er grunnen til at jeg solgte kameraet til å begynne med. Kjenner jeg koker innvendig av slike useriøse kjøpere (så langt det ikke har hendt noe da) Anonymkode: e0268...bac
Minitroll Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Ta det videre til finn, og send en regning for frakt. Hater sånne kjøpere.
Christiane_W Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 Kjip situasjon det der, jeg har opplevd det et par ganger og nå sender jeg kun i oppkrav om kjøper er villig til å betale porto og oppkravsgebyr via Vipps eller til konto på forhånd. Dette står klart i annonsene mine. Jeg gidder rett og slett ikke å risikere å bli sittende med flere hundre kroner i utgifter pga en useriøs kjøper som av en eller annen grunn har ombestemt seg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå