Gå til innhold

Har nimber solgt telefonnummeret mitt til reklameselskaper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dere er kjent med nimber, men det er et nettsted hvor man kan leie folk til å frakte varer for seg osv. Jeg registrerte meg i går, og i dag har jeg fått oppringinger fra utlandet og meldinger om at jeg har vunnet i poker og det som skal være -.- Regner kanskje med det har skjedd som følge av at jeg registrerte meg på nimber? Noen andre som har denne erfaringen?

Hva skal jeg gjøre for å få slutt på sms'er og oppringninger? Jeg har allerede registrert at jeg ikke ønsker reklame i Brønnøysundregisteret 

Anonymkode: b7b38...837

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dere er kjent med nimber, men det er et nettsted hvor man kan leie folk til å frakte varer for seg osv. Jeg registrerte meg i går, og i dag har jeg fått oppringinger fra utlandet og meldinger om at jeg har vunnet i poker og det som skal være -.- Regner kanskje med det har skjedd som følge av at jeg registrerte meg på nimber? Noen andre som har denne erfaringen?

Hva skal jeg gjøre for å få slutt på sms'er og oppringninger? Jeg har allerede registrert at jeg ikke ønsker reklame i Brønnøysundregisteret 

Anonymkode: b7b38...837

Du blir ikke kvitt elendigheten uten å bytte telefonnimer og sørge for at du får hemmelig nummer. Mange saker i media om dette.

Anonymkode: d5aa6...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...