Gå til innhold

Når sovner din førsteklassing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vår førsteklassing (blir syv til høsten) sovner som regel mellom 20.30 og 20.45, og står opp igjen 6.45.

Jeg syns kanskje det er i seneste laget ut fra min egen leggetid på samme alder, men barnet virker ikke til å få for lite søvn. 

Når sovner og står andre førsteklassinger opp?

Anonymkode: 2f36e...e2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan også legge til at uansett når barnet legges så sovner det ikke før tidligst 20.30 uansett. 

Anonymkode: 2f36e...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Legger seg rundt 20. Er sovnet til 20.30-21(det varierer.)

Grei å få opp om morgenen, så får nok den søvnen som trengs.

Anonymkode: 8e979...684

AnonymBruker
Skrevet

Min andreklassing sovner på rundt samme tiden. 

Anonymkode: c14a7...ac7

Skrevet

Sønnen min sovner på samme tid sånn cirka, som regel alltid før 2030, og han sover til 0715. :)

Skrevet

Han sovner ca 20.30 og må stå opp senest 7.15. Det er nok søvn for ham og han våkner ofte litt før vekkerklokka ringer.

AnonymBruker
Skrevet

Om barna må vekkes hver morgen får de for lite søvn, våkner de av seg selv er de uthvilte. 

Anonymkode: 101cc...764

AnonymBruker
Skrevet

Min 1.klassing som akkurat har blitt sju, er i seng senest kl 19, og sover før kl 19:30. Hun våkner stort sett av seg selv, en gang mellom kl 06 og 07. Hun har alltid hatt behov for mye søvn og legger seg tidligere enn de fleste jevnaldrende vennene sine.

Anonymkode: 97b3a...371

Skrevet

Min førsteklassing legger seg 20 og sovner som regel innen 20.30. Hun må opp 7, og våkner som regel ikke før vekkerklokka ringer. Det funker ikke å legge henne tidligere, så jeg tenker at hun får nok søvn. Hun er alltid opplagt.

AnonymBruker
Skrevet

Legger seg kl.20   Står opp kl 07 av seg selv.

Anonymkode: 8affa...eae

AnonymBruker
Skrevet

Min førsteklassing sover i snitt 11,5 timer hver natt. 

Anonymkode: 3a73e...e4d

AnonymBruker
Skrevet

Vårt barn er i seng 1930-20. Våkner normalt av seg selv 07. Får hun mindre enn 11 timers søvn blir hun grinete og trassig.

Anonymkode: e5360...3f7

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent det samme her. I går sovnet han 20:15, men da våknet han 5.45. ;)

Anonymkode: ffdd0...1fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på fem som har ett år igjen i bhg. Han sovner alltid rundt 20.15-20.30 og våkner 06.00 på våren. Det verste er at han ikke virker trøtt heller😅

Anonymkode: 6b088...dac

Skrevet (endret)

Vi legger vår snart 7-åring mellom 19 og 19:30, og hun våkner senest klokken 6, ofte før. Det gjør hun uansett når hun legger seg på kvelden, så derfor er vi såpass strenge med leggetiden som vi er.

Hun pleier som regel å sovne fort, innen en halvtime.

Endret av ^^Belle^^
AnonymBruker
Skrevet

Vår sovner som regel ikke før 21-tiden, men vekkes ikke før 7.30. Ideelt burde hun sove 20.15 ca, og våkne selv ca 7.

Anonymkode: 50480...7f1

AnonymBruker
Skrevet

Her legger både 1. Og 3. Klassingen seg kl 20 og minstemann sovner ganske kjapt. Ca. 20.30. Han våkner av seg selv rundt kl 07 og det er perfekt for da ville jeg uansett måttet vekke han. Eldste bruker lengre tid på å sovne og må nesten alltid vekkes. Så han er en litt annen type. Har prøvd å legge tidligere, men han sovner likevel sent og er trøtt om mårran...

Anonymkode: ee623...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...