majan Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Jeg vurderer og kjøpe inn karafler til og servere vinen i bryllupet vårt, men hvor får jeg tak i BILLIGE vinkarafler????? Noen som har noen forslag???
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Ikea? 10-eren? Nille? Åhlens? Aner egentlig ikke. Bare kaster ut noen forslag. :oops:
Hilde Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Hadde denne vært skrevet litt før skulle jeg kommet med et kjempegodt tips, Priceclub utenfor Drammen hadde nettopp kjempesalg på diverse glassting, og de solgte nydelige karafler for 10,-, men tviler vel på at de har igjen nå..
majan Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2005 Hadde denne vært skrevet litt før skulle jeg kommet med et kjempegodt tips' date=' Priceclub utenfor Drammen hadde nettopp kjempesalg på diverse glassting, og de solgte nydelige karafler for 10,-, men tviler vel på at de har igjen nå..[/quote'] oioi i Krokstadelva???? da skal jeg ta og kjøre en tur dit og bare sjekke for sikkerthetsskyld
Hilde Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Ja, der ja! Men er et par uker siden jeg var der, så jeg ville kanskje tatt en telefon!
majan Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2005 Ja, der ja! Men er et par uker siden jeg var der, så jeg ville kanskje tatt en telefon! jeg bor 20 minutter unna, og skal nedover mot den kanten imorra så jeg sjekker da jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå