jente 93 Skrevet 18. april 2018 #21 Skrevet 18. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk. har snakket en del med kors på halsen (Røde kors) og det hjalp noe, men. Anonymkode: a42c5...f21 Tror du du kan snakke med foreldrene dine om det eller et eldre søsken kanskje? Jeg hadde hvertfalm blitt glad hvis min lillebror som er russ i år snakka med meg om sånt, for vi vil jo at dere skal være trygge og ikke gjøre noe galt. Ikke tenk at det er flaut hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #22 Skrevet 18. april 2018 2 minutter siden, jente 93 skrev: Tror du du kan snakke med foreldrene dine om det eller et eldre søsken kanskje? Jeg hadde hvertfalm blitt glad hvis min lillebror som er russ i år snakka med meg om sånt, for vi vil jo at dere skal være trygge og ikke gjøre noe galt. Ikke tenk at det er flaut hvertfall. Jeg vet dette høres dumt ut, men jeg vil helst ikke snakke med noen i familien om dette. Det er så flaut føler jeg... Anonymkode: a42c5...f21
jente 93 Skrevet 18. april 2018 #23 Skrevet 18. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet dette høres dumt ut, men jeg vil helst ikke snakke med noen i familien om dette. Det er så flaut føler jeg... Anonymkode: a42c5...f21 Skjønner, da kan du prøve helsesøster, en lærer du liker eller ungdomsarbeider på skolen kanskje? Eller be fastlegen din om henvisning til psykolog. Det er ikke flaut hvertfall, og viser at du er ansvarlig og vil unngå det samme igjen. Du er garantert ikke den første som har trengt å snakke om akkurat dette. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #24 Skrevet 18. april 2018 3 minutter siden, jente 93 skrev: Skjønner, da kan du prøve helsesøster, en lærer du liker eller ungdomsarbeider på skolen kanskje? Eller be fastlegen din om henvisning til psykolog. Det er ikke flaut hvertfall, og viser at du er ansvarlig og vil unngå det samme igjen. Du er garantert ikke den første som har trengt å snakke om akkurat dette. Tror jeg skal gjøre dette! takk for svar! håper dette går fint Anonymkode: a42c5...f21
jente 93 Skrevet 18. april 2018 #25 Skrevet 18. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg skal gjøre dette! takk for svar! håper dette går fint Anonymkode: a42c5...f21 Så bra, da er du flink og voksen! Det kommer til å gå fint, russetida er kjempegøy og du kommer til å kose deg selv om du drikker lite 😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #26 Skrevet 18. april 2018 5 minutter siden, jente 93 skrev: Så bra, da er du flink og voksen! Det kommer til å gå fint, russetida er kjempegøy og du kommer til å kose deg selv om du drikker lite 😊 Det blir noe drikking, men ikke mye. skal ta vare på meg selv Anonymkode: a42c5...f21 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #27 Skrevet 18. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok takk. Tror jeg skal prøve med terapi eller noe, Har du blitt bedre etter dette da? (om jeg kan spørre) Anonymkode: a42c5...f21 Ja det har jeg, jeg har aldri vært voldelig etter jeg sluttet å drikke, og unngår å drikke fordi jeg vet at det i værstefall kan ligge en latent voldelighet der da som jeg ikke tenker like klart over full. Jeg har et helt fint liv uten alkohol og slipper å gå med dårlig samvittighet over hvor dum jeg har vært, eller risikere å havne i fengsel en dag det går virkelig ille. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir noe drikking, men ikke mye. skal ta vare på meg selv Anonymkode: a42c5...f21 Husk at du skal ikke bare ta vare på deg selv, du skal ta hensyn til de rundt deg også og de skal være trygge. Sånn du beskriver deg selv, at du faktisk er redd for at du vil fortsette å ha sex med en jente som sier nei, og har presset jenter før, da bør du frastå helt fra å drikke siden det er med mye alkohol du får mindre kontroll på denne tendensen. Det kan gå virkelig ille , og som sagt da er det ikke bare hennes liv du ødelegger, men ditt eget også. Anonymkode: 88b17...de0 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #28 Skrevet 18. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det har jeg, jeg har aldri vært voldelig etter jeg sluttet å drikke, og unngår å drikke fordi jeg vet at det i værstefall kan ligge en latent voldelighet der da som jeg ikke tenker like klart over full. Jeg har et helt fint liv uten alkohol og slipper å gå med dårlig samvittighet over hvor dum jeg har vært, eller risikere å havne i fengsel en dag det går virkelig ille. Husk at du skal ikke bare ta vare på deg selv, du skal ta hensyn til de rundt deg også og de skal være trygge. Sånn du beskriver deg selv, at du faktisk er redd for at du vil fortsette å ha sex med en jente som sier nei, og har presset jenter før, da bør du frastå helt fra å drikke siden det er med mye alkohol du får mindre kontroll på denne tendensen. Det kan gå virkelig ille , og som sagt da er det ikke bare hennes liv du ødelegger, men ditt eget også. Anonymkode: 88b17...de0 Kan være dette skjer. Jeg har vært på fester etter den speifikke hendelsen og har ikke vært noe pågående da. jeg sier ikke at dette var et engangstilfelle, men jeg kan drikke noe, ikke mye før jeg blir ``full`` Anonymkode: a42c5...f21
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #29 Skrevet 18. april 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være dette skjer. Jeg har vært på fester etter den speifikke hendelsen og har ikke vært noe pågående da. jeg sier ikke at dette var et engangstilfelle, men jeg kan drikke noe, ikke mye før jeg blir ``full`` Anonymkode: a42c5...f21 Men det er ikke så farlig for deg om det skjer? Fordi det er viktigere å drikke "noe"? Anonymkode: 88b17...de0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #30 Skrevet 18. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er ikke så farlig for deg om det skjer? Fordi det er viktigere å drikke "noe"? Anonymkode: 88b17...de0 nei det sa jeg aldri, jeg bare sa at det går greit å få ii seg noe alkohol men ikke mye Anonymkode: a42c5...f21
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #31 Skrevet 18. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei det sa jeg aldri, jeg bare sa at det går greit å få ii seg noe alkohol men ikke mye Anonymkode: a42c5...f21 Det vet du ikke, det har gått greit hittill, men plutselig går det ikke greit lenger. Plutselig blir du sånn av litt alkohol også. Og det er veldig vanskelig å stoppe å drikke når man er i lystig lag med alkohol tilbudt fra alle kanter, man er i godt humør og tenker at "en drink til går bra", så går det bra, så tenker man igjen at "ok en drink til da, det går bra". Og plutselig er man full og vet ikke hva man gjør. Anonymkode: 88b17...de0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #32 Skrevet 18. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet du ikke, det har gått greit hittill, men plutselig går det ikke greit lenger. Plutselig blir du sånn av litt alkohol også. Og det er veldig vanskelig å stoppe å drikke når man er i lystig lag med alkohol tilbudt fra alle kanter, man er i godt humør og tenker at "en drink til går bra", så går det bra, så tenker man igjen at "ok en drink til da, det går bra". Og plutselig er man full og vet ikke hva man gjør. Anonymkode: 88b17...de0 Joda jeg kan se dette, jeg skal ikke drikke mye alkohol heller. Jeg skal ikke helle ned med drikke, men tar det rolig og føle meg fram. målet er ikke å bli fullest mulig, men å kose meg Anonymkode: a42c5...f21
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #33 Skrevet 18. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda jeg kan se dette, jeg skal ikke drikke mye alkohol heller. Jeg skal ikke helle ned med drikke, men tar det rolig og føle meg fram. målet er ikke å bli fullest mulig, men å kose meg Anonymkode: a42c5...f21 Det var vel målet den gangen du presset en jente til ubehag også? Og når du faktisk er så redd for at du kan finne på å ha sex med en jente når du er full, til tross for at hun sier nei, så er det egentlig ikke noe annet du bør gjøre enn å avstå helt fra alkohol. Det blir liksom som folk som har erfart å få rusutløste psykoser, så fortsetter de å tenke at om de bare ruser seg litt så går det sikkert bra, de skal bare kose seg og ikke gå bananas. Men plutselig en dag så trigger bare "litt" en like stor psykose som mye, og plutselig dreper de vennen sin. Når man vet at man har den tendensen, så er man nødt til å holde seg helt unna. Jeg mener ikke å kjefte på deg eller noe, men du må faktisk forstå alvoret her. Er ikke kvinners sikkerhet viktigere enn at du skal kose deg med alkohol? Man kan fint kose seg uten alkohol også. Anonymkode: 88b17...de0 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #34 Skrevet 19. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var vel målet den gangen du presset en jente til ubehag også? Og når du faktisk er så redd for at du kan finne på å ha sex med en jente når du er full, til tross for at hun sier nei, så er det egentlig ikke noe annet du bør gjøre enn å avstå helt fra alkohol. Det blir liksom som folk som har erfart å få rusutløste psykoser, så fortsetter de å tenke at om de bare ruser seg litt så går det sikkert bra, de skal bare kose seg og ikke gå bananas. Men plutselig en dag så trigger bare "litt" en like stor psykose som mye, og plutselig dreper de vennen sin. Når man vet at man har den tendensen, så er man nødt til å holde seg helt unna. Jeg mener ikke å kjefte på deg eller noe, men du må faktisk forstå alvoret her. Er ikke kvinners sikkerhet viktigere enn at du skal kose deg med alkohol? Man kan fint kose seg uten alkohol også. Anonymkode: 88b17...de0 Sist bare drakk jeg. denne gangen blir det roligere og blir ikke mye hver fest Anonymkode: a42c5...f21
herremann Skrevet 19. april 2018 #35 Skrevet 19. april 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: a42c5...f21 15 hours ago, jente 93 said: Er ikke snakk om å filme, kun mikrofon. Bare så man har samtykket spilt inn og hører begge er aktive. Er ingen navn, bilde osv involvert. Og selvsagt skal ikke dette deles. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #36 Skrevet 19. april 2018 2 timer siden, herremann skrev: Er ikke snakk om å filme, kun mikrofon. Bare så man har samtykket spilt inn og hører begge er aktive. Er ingen navn, bilde osv involvert. Og selvsagt skal ikke dette deles. Tror jeg skal gjøre dette ja om det skjer. Anonymkode: a42c5...f21
herremann Skrevet 19. april 2018 #37 Skrevet 19. april 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Tror jeg skal gjøre dette ja om det skjer. Anonymkode: a42c5...f21 https://www.nettavisen.no/nyheter/--det-var-hyggelig-a-hilse-pa-deg-sa-kvinnen-og-anmeldte-mannen-for-voldtekt/8507579.html
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #38 Skrevet 19. april 2018 3 timer siden, herremann skrev: https://www.nettavisen.no/nyheter/--det-var-hyggelig-a-hilse-pa-deg-sa-kvinnen-og-anmeldte-mannen-for-voldtekt/8507579.html Huff. så om jeg skal ha sex bør jeg ha lydopptak på hele tiden? Anonymkode: a42c5...f21
jente 93 Skrevet 19. april 2018 #39 Skrevet 19. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff. så om jeg skal ha sex bør jeg ha lydopptak på hele tiden? Anonymkode: a42c5...f21 Nei. Det er utrolig sjeldent at noen anmelder for falsk voldtekt, det er er veldig uvanlig at folk tar lydopptak av sexen de har. Hvis du begrenser alkoholinntaket ditt, passer på at begge er klare, at begge har lyst og spør og venter på svar før dere gjør noe nytt, og er våkne og edru nok til at dere er helt klar og bevisste over hva dere gjør blir sex en bra opplevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #40 Skrevet 19. april 2018 8 minutter siden, jente 93 skrev: Nei. Det er utrolig sjeldent at noen anmelder for falsk voldtekt, det er er veldig uvanlig at folk tar lydopptak av sexen de har. Hvis du begrenser alkoholinntaket ditt, passer på at begge er klare, at begge har lyst og spør og venter på svar før dere gjør noe nytt, og er våkne og edru nok til at dere er helt klar og bevisste over hva dere gjør blir sex en bra opplevelse. satser på det! Anonymkode: a42c5...f21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå