Gå til innhold

Når kommer disse i Norsk butikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, blir sikkert fint å ha rosa, lange gummihansker slengende rundt på kjøkkenet.   En hver huseiers drøm det.   Så mere ut som sexaccessorier  spør du meg. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man tenner på latex og lakk. Så er dette midt i blinken. Men du får kjøpt tilsvarende på matbutikken som er gule til en langt hyggeligere pris. 

Anonymkode: 1e767...c20

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man tenner på latex og lakk. Så er dette midt i blinken. Men du får kjøpt tilsvarende på matbutikken som er gule til en langt hyggeligere pris. 

Men med et langt mindre hyggelig estetisk uttrykk. Da skal jeg heller ha noe som ser bra ut så får prisen bare være det den er :ninuskapus:

Anonymkode: 5ac1d...d27

AnonymBruker
Skrevet

Esterisk inntrykk? Det ser ut som en 50-talls hjemmeværende husmor som har tatt seg en liten pause fra oppvasken der hjemme. Uten å ta av seg hanskene. Ser jeg noe slik. Så tenker jeg at det er et sabla flott kvinnfolk som er flink til å ta i et tak der hjemme og stelle bra med mannen sin. De er det alt for langt i mellom :/

Skrevet

Til den prisen burde hanskene i det minste være forgylt eller pyntet med edelsteiner. :ler:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som synes at disse var dritlekre? Smelt, må ha slike til kjøkkenet kjenner jeg :alice:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24312466/calvin-klein-lanserte-luksus-gummihansker

Anonymkode: 5ac1d...d27

Hvorfor ikke dandere den med den blå Ikea-bæreposen fra Balenciaga, når du først er i gang med huskvasken:fnise:

Anonymkode: 7e0de...704

AnonymBruker
Skrevet

Kult til antrekket på en catwalken. Ikke fullt så brukandes andre steder. 

Anonymkode: dec41...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...