AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Uff, ble litt misfornøyd etter frisørtimen. Skulle ha lyse striper i etterveksten, tok også en kald skyll i håret. Så greit ut hos frisøren, men da jeg kom hjem så syntes jeg at det nesten ikke syntes. Føler at det er tilnærmet likt som da jeg kom til frisøren. Kostet jo over 1000,- syntes det er mye å betale for noe jeg ikke kan se at har blitt gjort. Mamma så det heller ikke, å anbefalte meg å dra tilbake. Men jeg ønsker ikke stripe det noe mere, da noe av håret er ganske slitt og etter denne behandlingen knekker av når jeg grer håret. Kan jeg be om å få refundert noe av beløpet? Hva er reglene på sånt? Anonymkode: fcccd...e78
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Snakk med de og hør hva de kan gjøre? Lite vi kan vite om hva den aktuelle bedriften tilbyr. Anonymkode: c6c37...711
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Refundert får du nok ikke, og tror regelen er at man må klage der og da. Da pleier man å få ny time der de retter opp, på deres regning. Mødre ser ikke sånne ting så godt, og speilet hjemme er i dårligere lys enn frisørlys og utendørslys, så det kan godt være at det syntes mye bedre enn du tror. Uansett, forstår godt at du syns det er kjipt å ha brukt så mye penger på det når resultatet ikke ble som du ønska. Anonymkode: 099d4...c77
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Hvis håret er så skjørt at det knekker så er det jo helt riktig at frisøren måtte gjøre stripene skånsomme. Jo tydeligere striper jo lettere knekker det. Anonymkode: d9fda...89e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 Du må gå tilbake og si fra. Jeg gikk tilbake etter en uke (de aksepterte faktisk ny time over tlf, men jeg ville at de skulle «se» og være enig). Nå er jeg fornøyd. Har klaget før når jeg ikke har vært fornøyd, alltid fått ny behandling. Anonymkode: d9ca1...96f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 1000,- for striper høres veldig billig ut forresten. Anonymkode: d9ca1...96f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #7 Skrevet 19. april 2018 Jeg vil ikke ha ny behandling. Da håret er knekt der det er bleket. Dette burde vel en frisør se? At håret er sjørt og tåler lite. Hadde gamle striper fra før og hun overlappet de alt for mye, så det som allerede var bleket, ble bleket på nytt, etterveksten som jeg ville ha lysere derimot, er tilnærmet lik som det var. Har jo bleket før og fått et helt annet resultat, samme plass også, men en annen frisør. Anonymkode: fcccd...e78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå