Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Flere enn meg som synes at dette var en utrolig dårlig og fargeløs versjon av BBC? Stylistene manglet jo fullstendig all tv-sjarm og personlighet. Ikke greide de å formidle noenting om hvorfor noen snitt var riktige, og hva hun gjorde feil. De snakket ikke om farger i det hele tatt! Jeg syntes de presset sin smak og stil på "offeret". I tillegg var de utrolig redde for å kritisere stil og smak. DÅRLIG program......
pusla Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Dette var dessverre en blek kopi av den kjempemorsomme originalen til BBC. Synes stylistene var kjedelige, og liten futt og fart i dem. Ikke fikk vi vite så mye om reglene og hvorfor de anbefalte henne ting heller. Litt skuffa ja!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Enig! Dette kommer jeg ikke til å se på igjen...
Gjest Valhalla Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 "stylister" for et meningsløst yrke.
Arwen Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Utrolig dårlig! Ble kjempeskuffet, for jeg liker Trinny og Susannah kjempegodt. og så leopardjakke da :o
Gjest Valhalla Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Foreslo "stylistene" leopardjakke? Idol er et eksempel på at "stylister" ikke har peiling.
Arwen Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Foreslo "stylistene" leopardjakke? Idol er et eksempel på at "stylister" ikke har peiling. Ja til begge :o er dypt sjokkert
Gjest Seleena Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Foreslo "stylistene" leopardjakke? Idol er et eksempel på at "stylister" ikke har peiling. Ho dama som er med, var stylist for idol i fjord.....
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #9 Skrevet 21. februar 2005 Ja til begge :o er dypt sjokkert Eg og..........
Gjest miau Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Jeg ble også skikkelig skuffa! Har lært masse av Susanna og Trinny før, ikkeno i dag... Synes alle uttrykkene og ordene de brukte på ting ble helt feil. F. eks på en lyyys rosa topp i silkeaktig stoff, med rosett i samme farge midt i utringningen. "puse-topp" ble litt feil. Mitt eget forslag er "marengs-topp" og jeg burde blitt den nye programlederen
Gjest Valhalla Skrevet 21. februar 2005 #11 Skrevet 21. februar 2005 Nå må dere slutte med denne hetsingen av de stakkars programlederne!
Arwen Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 Jeg synes også at de burde tatt litt hensyn til personen. Jenta likte jo å kle seg feminint, hvorfor kunne hun ikke fortsette med det på en litt mer "ryddig og riktig" måte? Nei huff.. er fortsatt litt rystet
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #13 Skrevet 21. februar 2005 "stylister" for et meningsløst yrke. ja...støtter denne jeg...folk må da vel få gå i hva de vil....
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #14 Skrevet 21. februar 2005 og så leopardjakke da :o Og så kommentaren som fulgte ; "Sånn som er in nå, men som du kan kaste neste år"...
Snuppa Skrevet 22. februar 2005 #15 Skrevet 22. februar 2005 Jeg ble også kjempeskuffet - skulle tro TVN ikke har kjørt opptaksprøver for programlederne en gang, de gjorde seg rett og slett ikke på skjermen. Hjelper ikke med et pent ansikt når du er stiv som en stokk........ Ifølge forhåndsomtalen sa de at de ikke skulle være like frekke som Trinny og Susanna, men at de heller skulle bruke humor. Noen som hørte noe som kunne karaktereriseres som humoristisk??????
Nilma Skrevet 22. februar 2005 #16 Skrevet 22. februar 2005 Og hvem vil nå egentlig har moteråd fra noen som ser ut som Modern Talkings forsvunnede tredje medlem og en dame med et så j*vlig slitt og fælt bleikahår.....?
aline Skrevet 22. februar 2005 #17 Skrevet 22. februar 2005 må si meg enig, synes orginalen er mye bedre til å forklare hvorfor akkurat "offeret" bør holde seg unna diverse snitt og også diverse farger, og vise hva de heller bør bruke, tar på dem og viser "se her, nå ble rumpa di mye penere en om du har denne" f.eks. og helt enig, dama likte feminint, det er da ikke noe i veien med det? at hun ikke valgte "rett" feminint er jo kanskje så, men da burde de jo valgt stil til henne som var tøff OG søt/feminin, det er masse "søte" klær som er tøffere en hun valgte, men allikevel innen den sjangeren hun i utgangspunktet likte selv? jeg ville aldri blitt "arrestert" av noen som fnyste av MIN PERSONLIGE SMAK!! rett på meg; ja! vend meg helt om? nope!!
Gjest Porselen Skrevet 22. februar 2005 #18 Skrevet 22. februar 2005 Jeg lurer vel i grunnen mere på hvorfor det ikke går an å lage egne varianter av et program, istedet for å kopiere hele oppsettet. For det er jo dømt til å falle nord og ned når vi har originalprogrammet i minnet. Det fungerer sjelden å kopiere rått ett utenlandsk konsept, uten å lage en egen twist på det. Det er bare å se på den norske varianten av "supermodellen 2005" og "konebytte", "homsepatruljen" har begynt å komme seg litt, det virker som de har blitt litt mere komfortabel i rollene sine. Det blir bare dårlige etterligninger!!
Arwen Skrevet 22. februar 2005 #19 Skrevet 22. februar 2005 jeg ville aldri blitt "arrestert" av noen som fnyste av MIN PERSONLIGE SMAK!! rett på meg; ja! vend meg helt om? nope!! ENIG! Rett gjerne på snittet på klærne, men pass på å holde fast i personen oppi det hele. og den kommentaren om å kaste leopardjakka neste år de færreste har råd til å kjøpe dyre jakker som kan gå i søppla neste år.
nat26 Skrevet 22. februar 2005 #20 Skrevet 22. februar 2005 jeg ville aldri blitt "arrestert" av noen som fnyste av MIN PERSONLIGE SMAK!! rett på meg; ja! vend meg helt om? nope!! Som jeg skulle sagt det sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå