Gå til innhold

ostekake med sjokolade i(eller omvendt )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg en nokså dårlig kakebaker men jeg er sååå sugen på en ostekake med sjokolade i (eller en sjokoladekake med ost i :ler: )

Noen som føler for å dele en himmelsk oppskrift med meg? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat lagt ut to slike oppskrifter i dagboken min. :-)

Skrevet

Hei Arkana!

Fant de oppskriftene rett etter jeg posta mitt innlegg i går :-) Genialt!

Sitter å funderer på hvordan at de 2 jeg skal teste ut idag? Hva smaker best?( Ostekake med sjokolade ser ut til å være enklere å lage for meg som egentlig er en amatør på kakebaking så trur kanskje jeg går for den? :ler: ?)

Skrevet

Ja, begynn gjerne med den hvis du er usikker. Den er jo også ganske lett fordi du slipper å pakke inn så godt og bake i ovnen. Og god er den også. :sikle:

Skrevet

Hvor er det du får alle de gode oppskriftene fra? Jeg har sett lit i dagboken din og er utrolig imponert!!!

Skrevet
Hvor er det du får alle de gode oppskriftene fra? Jeg har sett lit i dagboken din og er utrolig imponert!!!

Oppskriftene får jeg fra utrolig mange forskjellige steder: på TV, på nettet, i kokebøker, fra venner/bekjente/familie, på baksiden av matvarer osv osv. Har skrevet de aller fleste inn i en database som samboeren min har laget, dermed er det lett for meg å søke etter det jeg trenger og kopiere det inn hit når folk spør etter oppskrifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...