AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Hva er samleie for dere? Hvem kan man ha den med? Hvor mange kan man ha den med? Når kan man ha den? Kom med deres meninger ang. dette temaet og jeg VET folk har forskjelle meninger ang. dette så vær så snill respekter andres meninger Kjør på! Anonymkode: 460e9...175
Gjest mayash24 Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 (endret) Siden jeg er hindu så vet jeg folk har forskjellig mening enn det jeg har og jeg respekterer selvfølgelig andres meninger❤️ Min mening er at samleie er en slags kjærlighet mellom en mann og en kvinne og selvfølgelig mann og mann, og kvinne og kvinne. Når man har samleie så blir jo man fort knyttet til personen noe som også er fint. Altså jeg har kun hatt samleie med en og det er kjæresten min som jeg gifter meg med dette året. Her er det veldig forskjellig enn der jeg kommer fra. Der jeg kommer fra så har man samleie med kun en person og det er en personen du gifter deg med, men alt forandrer seg etterhvert. Folk der ser jo det på som en tabu om du har gjort det før men jeg bryr meg ikke så mye om det fordi jeg gifter meg med han dette året uansett. Endret 17. april 2018 av mayash24
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 Samleie for meg er sex i form av penetrering eller romantisk slikking/suging , ikke klining eller en kjapp blowjob eller fingring. Man kan ha det med de man vil og som vil med deg, men bare med sin kjæreste om man er i forhold, når begge vil. Man kan ha det med så mange man vil om man er singel, eller med flere om man har avtalt det med kjæresten, men personlig syns jeg det er en uting å ha hatt sex/samleie med veldig mange. Anonymkode: 65005...38e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 Nå 2 personer leier en bolig sammen Anonymkode: 92b60...121 6
Helado Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå 2 personer leier en bolig sammen Anonymkode: 92b60...121
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Mellom to personer som er glad i hverandre. Jeg klarer ikke ha samleie med en jeg ikke kjenner, eller har emosjonelle tilknytninger til. Da blir jeg virkelig ikke tent. Anonymkode: a1b70...083
Gjest Overrasket Skrevet 17. april 2018 #8 Skrevet 17. april 2018 (endret) For meg har samleie mye til felles med med en sjokoladeplate – det passer bra morgen som kveld, er best når det ikke blandes inn melk, er deiligst når man ikke har spist seg for mett først og kan gjerne krydres med bringebær eller karamellsaus, men i blant må man ta en pause for å få i seg litt annen næring. Endret 17. april 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #9 Skrevet 17. april 2018 PIV...inn og ut gjentas så lenge det er nødvendig Anonymkode: 219fe...46e
Rotehodet Skrevet 17. april 2018 #10 Skrevet 17. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå 2 personer leier en bolig sammen Anonymkode: 92b60...121 Priceless :-)
Trolltunge Skrevet 17. april 2018 #11 Skrevet 17. april 2018 10 minutter siden, Overrasket skrev: For meg har samleie mye til felles med med en sjokoladeplate – det passer bra morgen som kveld, er best når det ikke blandes inn melk, er deiligst når man ikke har spist seg for mett først og kan gjerne krydres med bringebær eller karamellsaus, men i blant må man ta en pause for å få i seg litt annen næring. Enig, rent bortsett fra at jeg aldri har hatt noe imot å blande det med melk. Kun to perioder i livet det har vært aktuelt da, men melk er ikke noe hinder!
Gjest Overrasket Skrevet 17. april 2018 #12 Skrevet 17. april 2018 18 minutter siden, Trolltunge said: Enig, rent bortsett fra at jeg aldri har hatt noe imot å blande det med melk. Kun to perioder i livet det har vært aktuelt da, men melk er ikke noe hinder! En ting til til felles: Det skader ikke med litt forseggjort og innbydende innpakning som å kles av over flere lag.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #13 Skrevet 17. april 2018 Samleie er for meg kuk i fitte. Basicly. Anonymkode: 9cbad...818
Gjeste mann Skrevet 17. april 2018 #14 Skrevet 17. april 2018 https://no.wikipedia.org/wiki/Samleie Hvis du lurer på hva det er så står forklaringen her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå