Gå til innhold

Er julemarkedet i Gdansk verdt å få med seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det stort og flott som i Tallinn og Praha?

Eller kan vi like gjerne reise en helg til Gdansk i November som er mye billigere?

Endret av *nordby*
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spesielt stort nei og jeg syns kunstjulemarkedet som var innendørs hadde mer interessante varer. Så hadde ikke reist dit spesielt for julemarkedet.

Men jeg var der en helg i desember med venninner. Vi koste oss masse med gode måltider på restaurant, var på shopping en hel dag på galeria baltycka og gikk rundt i gamlebyen og koste oss. Drakk mulled wine og kakao med rom. Og det var fine julelys i hovedgata. 

Skrevet

Ikke i april, nei.   :tunge1:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke verdt der, men nei.

Anonymkode: f54e1...eca

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært på julemarked i Gdansk, men byen i seg selv synes jeg er drit kjedelig.

Liten og veldig lite å ta seg til. Hadde valgt en annen uansett julemarked eller ei.

Anonymkode: b9718...950

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe imponerende julemarked. Så du kan like godt reise før.

Anonymkode: 4e6d5...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: f8d28...ae0

Skrevet

Var på julemarkedet der sist år, og enig med den øverst som skrev at det som var innendørs var mer spennende - med endel lokale kunstnere og designere. Ikke verdt å dra ens ærend for. Vil du ha noe nytt, anbefaler jeg julemarkedet i Zabreb! Veldig stilig og tradisjonelt på samme tid, mye kult interiør og det var delt opp i ulike soner over hele byen. En del for de som ville ha party, en del for barnefamilier og flere deler som passet alle. Særdeles billig var det også, både å spise, drikke og bo. Fin storby, der du kan gå overalt. Har skrevet mer om det med bilder her: http://alltidreiseklar.no/se-spise-og-shoppe-zagreb-julemarked/

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo se om dere får like rimelige billetter til Krakow? Julemarkedet der er fint :) 

Anonymkode: 7b287...349

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...