*nordby* Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 (endret) Er det stort og flott som i Tallinn og Praha? Eller kan vi like gjerne reise en helg til Gdansk i November som er mye billigere? Endret 17. april 2018 av *nordby* Skrivefeil
Zinatara Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Ikke spesielt stort nei og jeg syns kunstjulemarkedet som var innendørs hadde mer interessante varer. Så hadde ikke reist dit spesielt for julemarkedet. Men jeg var der en helg i desember med venninner. Vi koste oss masse med gode måltider på restaurant, var på shopping en hel dag på galeria baltycka og gikk rundt i gamlebyen og koste oss. Drakk mulled wine og kakao med rom. Og det var fine julelys i hovedgata.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Ikke verdt der, men nei. Anonymkode: f54e1...eca
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 Har aldri vært på julemarked i Gdansk, men byen i seg selv synes jeg er drit kjedelig. Liten og veldig lite å ta seg til. Hadde valgt en annen uansett julemarked eller ei. Anonymkode: b9718...950 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 Ikke noe imponerende julemarked. Så du kan like godt reise før. Anonymkode: 4e6d5...f1c
Alltidpånett Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 Var på julemarkedet der sist år, og enig med den øverst som skrev at det som var innendørs var mer spennende - med endel lokale kunstnere og designere. Ikke verdt å dra ens ærend for. Vil du ha noe nytt, anbefaler jeg julemarkedet i Zabreb! Veldig stilig og tradisjonelt på samme tid, mye kult interiør og det var delt opp i ulike soner over hele byen. En del for de som ville ha party, en del for barnefamilier og flere deler som passet alle. Særdeles billig var det også, både å spise, drikke og bo. Fin storby, der du kan gå overalt. Har skrevet mer om det med bilder her: http://alltidreiseklar.no/se-spise-og-shoppe-zagreb-julemarked/
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #9 Skrevet 29. april 2018 Du kan jo se om dere får like rimelige billetter til Krakow? Julemarkedet der er fint Anonymkode: 7b287...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå