AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg har mistet mange venner oppigjennom de siste årene, mest pga flytting, grodd fra hverandre eller at kjemien ikke har vært tilstede, og at vi er i en alder hvor vi har giftet oss og fått familie. Jeg har selvfølgelig vært inne på tanken at det er meg det er noe galt med, men har fått høre at jeg er ganske hyggelig. Men take it or leave it liksom. Jeg er veldig sjenert og tør sjeldent å ta initiativ for jeg sliter med selvtilliten. Men har en situasjon et mål f.eks. møtes for kaffe, så går alt veldig lett. Så er det et par andre jenter som jeg har snakket med et par ganger på fb pga felles interesser. Er det rart å spørre om de vil bli med på café/gåtur/trilletur? Hadde du blitt sjokkert eller fornærmet? Hvordan hadde du tenkt dersom en annen jente du ikke kjenner hadde spurt om noe slikt? Jeg er ei jente i slutten av 20 årene, og pga felles interesser er det underforstått at det ikke er noe mer enn vennskap:) Anonymkode: 5900b...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 17. april 2018 #2 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg hadde syntes det var litt rart om en person jeg virkelig ikke kjente spurte om å finne på noe på FB, men nå vet jeg jo ikke hvor mye dere har pratet da. Har dere hatt ett par gode samtaler og at dere har en kjemi og god tone, så ser jeg ingen problem med å foreslå en rusletur sammen (spesielt om dere har barn på samme alder). Husker når jeg hadde baby så var det mange sånne trilletreff i området fordi folk rett og slett mistet mye av det sosiale nettverket når de fikk barn og venner ikke hadde barn. Man trenger gjerne noen i samme situasjon, og det tror jeg de fleste er klar over og føler på selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #3 Del Skrevet 17. april 2018 når du har god jobb og fine interesser så er det trekkplasteret for at du får mange venner. Anonymkode: 4826c...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 17. april 2018 #4 Del Skrevet 17. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mistet mange venner oppigjennom de siste årene, mest pga flytting, grodd fra hverandre eller at kjemien ikke har vært tilstede, og at vi er i en alder hvor vi har giftet oss og fått familie. Jeg har selvfølgelig vært inne på tanken at det er meg det er noe galt med, men har fått høre at jeg er ganske hyggelig. Men take it or leave it liksom. Jeg er veldig sjenert og tør sjeldent å ta initiativ for jeg sliter med selvtilliten. Men har en situasjon et mål f.eks. møtes for kaffe, så går alt veldig lett. Så er det et par andre jenter som jeg har snakket med et par ganger på fb pga felles interesser. Er det rart å spørre om de vil bli med på café/gåtur/trilletur? Hadde du blitt sjokkert eller fornærmet? Hvordan hadde du tenkt dersom en annen jente du ikke kjenner hadde spurt om noe slikt? Jeg er ei jente i slutten av 20 årene, og pga felles interesser er det underforstått at det ikke er noe mer enn vennskap:) Anonymkode: 5900b...032 Send melding, du! Veldig mange er i en situasjon hvor de enten er litt ensomme eller bare føler at nettverket absolutt kunne vært større, men få tør å kaste seg ut i det og gjøre noe med det. Do it!! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 18. april 2018 #5 Del Skrevet 18. april 2018 Jeg har noen råd og ting du kan gjøre for å få venner 1. Er du venn eller har kontakt med noen på skole eller jobb? Se om dere har noen felles interesser og eventuelt spør på facebook om dere skal finne på noe. (tro meg, det er ikke rart å spørre om å gå tur eller gå på cafe når dere faktisk er litt bekjente) 2. Hvilke interesser har du? Se om det er noen grupper for det på facebook i nærområdet og da kan du eventuelt få kontakt med noen der. 3. Nå vet ikke jeg hvor travel du er men å begynne på en sport eller frivelig arbeid som rødekors.Hvis du går på treningssentre og eventuelt gruppertimer kan du få kontakt med noen der. 4. Du kan eventuelt laste ned jodel og spørre om noen i nærområdet har lignende interesser 5. Du kan eventuelt ta opp kontakten med gamle venner og prøve å se om de har venner som passer mer din smak. Jeg kan komme med mer men må nesten vite litt mer om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå