Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fest på lørdag og jeg hadde kun invitert venner som jeg stoler på, men kom en jente som jeg kun har møtt 2 ganger tidligere (venninnen til en venninne) og en gutt som var kompisen til en annen venninne. Jeg brukte bilnøklen på lørdags formiddag. Alle nøklene mine henger i et nøkkelskap i gangen og henger ALLTID nøkkelene der. Noe jeg mener å huske jeg gjorde på lørdag. 

Da jeg skulle på jobb i går kveld, så var bilnøkkelen borte! 😱 Har heldigvis en reserve, men skjønte ingenting. Har lett overalt. Er ganske sikker på noen på festen tok den, noe som er veldig ubehagelig 😕 Kan ikke tro noen av mine venner (som jeg har kjent i flere år) kunne ha gjort det. Bilen min står i en felles garasje.

Jeg må komme til buns i dette, men bør jeg ringe poiliet? Vil ikke anklage noen for å stjele, men noen har tatt den. Har snakket med samtlige og alle nekter. Ingen har heller lagt merke til det.

Takk for tips

Anonymkode: f5916...629

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe som heter "stjelt". Det skives "stjålet". 

Anonymkode: c7cc2...833

• Liker 2
Skrevet

Kan det hende at du har glemt å henge den på plass etter sist? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Rararara skrev:

Kan det hende at du har glemt å henge den på plass etter sist? 

Nei. Er 97 % sikker at jeg hang den på plass. Mener å huske det. Jeg har lett i veska, jakkelomma osv, men finner den ikke. Magefølelsen min sier den tatt. 😕

Anonymkode: f5916...629

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe som heter "stjelt". Det skives "stjålet". 

Anonymkode: c7cc2...833

Hender noen her skriver med dialekt 😊

Anonymkode: 28ad1...193

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er helt sikker på at den er tatt av noen som var på festen, så ville jeg snakket med alle igjen. Sagt at du vet noen har tatt den og truet med å anmelde hvis ingen står frem. Kanskje personen blir skremt og står frem. Folk gjør dumme ting i fylla 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hender noen her skriver med dialekt 😊

Anonymkode: 28ad1...193

Det er ikke lov her inne

Anonymkode: 46289...8d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...