Gå til innhold

mobiltelefon med lader i går ned i batterikapasitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mobiltelefon som blir ladet, men allikevel går ned i batterikapasitet. Det er jo helt sikkert ikke normalt. Dessuten kjenner jeg at mobiltelefonen er ekstra varm. 

Er det noe som kan skje? er det tiltak jeg kan gjøre? bør batteriet byttes eller selve mobiltelefonen? 

Anonymkode: 8d0b2...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje batteriet. Men det bør vel et serviceverksted sjekke?

Men det kan jo være et alibi for å kjøpe seg en ny :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Det er kanskje batteriet. Men det bør vel et serviceverksted sjekke?

Men det kan jo være et alibi for å kjøpe seg en ny :)

ja, sant nok alibi til å kjøpe ny. 

Det har iallfall gått sakte å lade mobiltelefonen i dag. Den har vært varm, og holdt seg på 0% uten noen effekt på at den vil øke i batterikapasitet, dermed dro jeg ikke til kjøpesenter for å drikke kaffe heller. 

Men opplevde plutselig at det begynte å snakke i telefonen i bakgrunnen uten at jeg vet hvor den kom i fra. Dermed startet jeg virusprogrammet, og tro det eller ei virusprogrammet tok knekken på stemmen som snakket i bakgrunn, og dermed startet prosentene å gå opp og telefonen er ikke varm mer. 

Dette blir for dypt for meg til å forstå om det er virkelig det som var årsaken til at batteriet ikke ladet. 

Iallfall nå har jeg snart en full ladet telefon og mobiltelefonen er ikke varm mer. 

:rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Okay. Så det var et eller annet som kjørte for fullt, og som tappet batteriet. 

Bra det ordner seg :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stan skrev:

Okay. Så det var et eller annet som kjørte for fullt, og som tappet batteriet. 

Bra det ordner seg :)

ja, åpenbart og i den prosessen så tilbydde virusprogrammet et ekstra utviklet program som jeg kunne laste via app som jeg gjorde, dermed foreslo appen å stenge flere apper som ikke brukes, for å begrense batteriebruken som egentlig appen bruker( uten at jeg forstår alt som skjer i mobiltelefonen).

Virus programmet  som jeg har kjøpt og benytter meg av  heter AVG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...