AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Kjøpte Office-pakka i fjor, men finner ikke kortet med koden. Hvor kan jeg henvende meg for å få tilsendt ny kode? Haster med å få den installert på den nye pcen. Anonymkode: fbc71...5e6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte Office-pakka i fjor, men finner ikke kortet med koden. Hvor kan jeg henvende meg for å få tilsendt ny kode? Haster med å få den installert på den nye pcen. Anonymkode: fbc71...5e6 Om koden er borte må du nok rett og slett kjøpe ny. Er ikke uten grunn at det står at man skal ta godt vare på lisenskoden. Den et jo et verdipapir. Er jo ikke sånn heller at om du roter bort en tusenlapp så kan du bare henvende deg et sted og få tilsendt en ny. Anonymkode: f2e05...cd2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 41 minutter siden, AnonymBruker said: Om koden er borte må du nok rett og slett kjøpe ny. Er ikke uten grunn at det står at man skal ta godt vare på lisenskoden. Den et jo et verdipapir. Er jo ikke sånn heller at om du roter bort en tusenlapp så kan du bare henvende deg et sted og få tilsendt en ny. Anonymkode: f2e05...cd2 Koden er ikke borte, men jeg må lete. Hadde håpet det gikk an å gjøre det enklere. Ts Anonymkode: fbc71...5e6
Gjest padawan Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 Har du den gamle datamaskinen med Office installert fremdeles er det en enkel sak å finne ut av.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 9 minutter siden, padawan said: Har du den gamle datamaskinen med Office installert fremdeles er det en enkel sak å finne ut av. Den ble dessverre vannskadet. 3 minutter siden, DonaldDuck said: Portal.office.com Takk. Får prøve der. Finner nok igjen koden, men har nettopp flyttet og det er mye å pakke ut. Ts Anonymkode: fbc71...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå