AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Har gode fuktighetskremer, men skulle visst ha eksfoliert ansiktet mitt med noe, men hva anbefaler dere? Hva slags produkter er best? Har hørt at man ikke skal bruke skrubb med små stener, for det skader, ikke garnier sin skrubb for den er for hard, hjelp? Hva er best? Anonymkode: ab11c...789
Gjest Doggo Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Jeg synes hjemmelaget skrubb med olivenolje og vanlig bordsalt er helt supert. Vet at noen liker sukker isteden for salt, men jeg synes salt er hakket mer finkornet og synes det gjir et penere resultat. Oljen gjør at huden blir myk og smidig.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 Akkurat nå, Doggo skrev: Jeg synes hjemmelaget skrubb med olivenolje og vanlig bordsalt er helt supert. Vet at noen liker sukker isteden for salt, men jeg synes salt er hakket mer finkornet og synes det gjir et penere resultat. Oljen gjør at huden blir myk og smidig. Men blir det ikke veldig fett i ansiktet etterpå? Jeg sliter med litt urenheter, er det lurt med olivenolje da? Anonymkode: ab11c...789
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 Har lest meg litt opp, en bra peeling med korn og en med enzym er det jeg tror kan passe for meg. Men har jo ikke peiling.... Anonymkode: ab11c...789
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 Fruktsyrer som produkter med glycolic acid. F eks Elixir sin Smoothing Cream 15% Anonymkode: 245b5...dbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå