AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #21 Skrevet 3. mai 2018 På 17.4.2018 den 10.25, AnonymBruker skrev: Jeg vet jeg kommer til å bli dømt opp og ned og i mente av dette innlegget, så jeg kjører på med anonym bruker... Jeg har siden veldig ung alder blitt tent av.. Bæsj. Tent av å bæsje, tent av å se bæsjen komme ut, tent av å se andre bæsje. Jeg tenner ikke på å spise den, men fantaserer om å smøre det på kroppen, selv om jeg ikke har prøvd dette ennå.. Jeg har aldri fortalt dette til en levende sjel i virkeligheten, men jeg er aktiv på et utenlandsk scat forum. Der ser jeg andre jenter med samme fetish som selger bæsjevideoer og til og med sender bæsjen til kjøpere. Pga en større uforutsett utgift er jeg nå low on cash og jeg kunne tenkt med å gjøre det samme. Jeg vil aldri vise ansikt i sånne videoer, men kroppen vil ikke være noe problem. Jeg tenner jo på selve akten uansett og å tjene litt på det for en kortere periode ville vært supert. Men finnes det noe sted man kan selge slikt i Norge? Finnes det noe norsk forum eller nettsted for slike ekstreme fetisjer..?? Alle tips mottas med stor takk. Unnskyld hvis du ble kvalm av meg nå... Jeg er fullt klar over hvor unormal jeg er, men jeg klarer ikke kvitte meg med dette tenningsmønsteret. Anonymkode: cf339...d6f Hva med å levere direkte l munnen? Anonymkode: eabf0...25d
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2018 #22 Skrevet 3. mai 2018 På 17.4.2018 den 15.17, AnonymBruker skrev: Jepp det er jeg.. Anonymkode: cf339...d6f Send meg pm da☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå