AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Hadde meg en lang å god løpetur igår, å merket et par timer etter det at jeg begynte å få vondt i magen - venstre side å i høyde med navlen. Kanskje litt under. Idag er det mye værre. Det kjennes ut som en skikkelig sting-følelse/eller noen som klyper inni magen min. Værre når jeg går og beveger meg. Noen som vet hva dette er? Blindtarmen er jo på høyre side. Gjerne kom med erfaringer rundt dette😃 vil gjerne slippe å gå til lege. Kommer dette av løping? Trente mage også igår. Kan ikke huske jeg har hatt dette før. Hilsen j 29 Anonymkode: e9e08...f02
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Luft i tarmen, cyste på eggstokken eller muskelstrekk. Alle veldig vanlig og ufarlig. Anonymkode: aa984...4a6
^^Belle^^ Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Evt bare sting/hold. Jeg kan ikke jogge noe særlig, fordi jeg får helt syyykt sting 9 av 10 ganger. Av typen som varer i flere dager, som om man har en blåveis på innsiden under ribbeina, som gjør vondt uansett hva man gjør. Jeg har konkludert med at det kan være pusteteknikken min som er dårlig, selv om jeg har prøvd alt for å ikke få det. Så lenge det går over innen et par dager hadde jeg ikke bekymra meg.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 1 time siden, ^^Belle^^ skrev: Evt bare sting/hold. Jeg kan ikke jogge noe særlig, fordi jeg får helt syyykt sting 9 av 10 ganger. Av typen som varer i flere dager, som om man har en blåveis på innsiden under ribbeina, som gjør vondt uansett hva man gjør. Jeg har konkludert med at det kan være pusteteknikken min som er dårlig, selv om jeg har prøvd alt for å ikke få det. Så lenge det går over innen et par dager hadde jeg ikke bekymra meg. Takk for svar! Funnet at det måtte være strekk eller noe. Veldig vondt var det, idag borte vekk..:) Anonymkode: e9e08...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå