AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Stakkars datter, moren hennes tenkte seg ikke om og tok med datteren sin til en mannlig tannlege. Kunne du gjort noe så grusomt mot din datter? Eller forsikrer du deg alltid først om at tannlegen er kvinnelig før du tar med deg datteren din dit? Anonymkode: 77053...0c9 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 Nei ikke hvis min datter hadde blitt utsatt for traumer og fikk alvorlige følelsesmessige triggere av fremmede menn som skulle stikke noe inn i munnen hennes, som denne jenta åpenbart har. Men ellers, ja. Anonymkode: b29b3...3a8 3
spektralkatt Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 Jeg hadde også blitt redd om det kom en gutt som ville bore i tennene mine 😂 2
Gjest GiftMann38 Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 Når du har oppdratt en datter med psykiske problemer, velger å skryte av det på sosiale medier og får trampeklapp...
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Er vel ganske åpenbart at dette barnet må ha noen store psykiske problemer/blitt utsatt for overgrep etc. Spesielt at moren velger å twitre om det, men eksponering av barn kjenner dessverre ingen grenser for tiden...
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #8 Skrevet 17. april 2018 Når et barn reagerer slik, er det vel som regel noe annet som ligger bak. Anonymkode: 2ad6b...9a8 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #9 Skrevet 17. april 2018 Jeg ser av svarene hun har fått, så er det ikke ett pip om at det kan være noe som helst om overgrep. Det er bare idiotkakling om at datteren er feminist og at mannlige tannleger ikke vet en dritt om kvinner. Og den kvinnen som «outer» datteren sin på den måten burde skamme seg. Gjør ikke datteren noen tjeneste. Og hvordan blir det for datteren når hun vokser opp og må forholde seg til menn generelt mon tro. Jeg hadde mannlige tannleger/leger som liten og jeg så ikke det som noe problem over hodet. Anonymkode: 2ad6b...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #10 Skrevet 17. april 2018 Selvfølgelig sender jeg datteren min til mannlig tannlege. Er den beste hun har gått til og. Jeg har selv blitt utsatt for grovt seksuelt misbruk som barn, av en mann. Men foretrekker ofte mannlige gynekologer og tannleger, da de er ofte mer forsiktige. Anonymkode: 8297f...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #11 Skrevet 17. april 2018 Min åtte år gamle sønn var hos en kvinnelig tannlege i går. Anonymkode: ff8ba...e63
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #12 Skrevet 17. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når et barn reagerer slik, er det vel som regel noe annet som ligger bak. Anonymkode: 2ad6b...9a8 Enig. Men det er jo synd om at moren skriver om det i sosiale medier når det er noe som ligger bak. Anonymkode: ff8ba...e63 1
Antoinette Skrevet 17. april 2018 #13 Skrevet 17. april 2018 Hadde kvinnelig tannlege som barn, i ettertid ser jeg på henne som en sadist, Min mannlige tannlege er superflink og hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå