AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Det kommer stadig spørsmål om hva man ville tenkt om man så en mann i strømpebukser. Og nå har jeg sett en mann, eller snarere gutt i strømpebukser. Jeg vil anta han var femten år omtrent, svart nylonstrømpebukse, relativt kort svart shorts, stor baggy grå umbrogenser, hvite under grå tykke aerobicsokker dratt litt over halvveis oppover leggene, svarte basketballsko, svart sløyfe i håret og stripet veske i alle regnbuens farger. Vesken får meg til å anta at han er homofil. Jeg tenkte vel mest at han var ganske modig som gikk slik i hans alder. Så ham på Kastrup flyplass. Sammen med foreldre og søsken så det ut til. Han fikk ikke veldig mange blikk egentlig, jeg gikk bak dem en god stund fra gaten. Han var utvilsomt i den feminine delen av befolkningen i bevegelsene. Var en tråd om menn og leggvarmere her også, har nå sett ganske mange menn (ikke haugevis men kanskje seks-syv stykker siden jul) med leggvarmere faktisk. Sist en i tredveårene med leggvarmere dratt godt oppover en joggebukse. Anonymkode: b843d...b48
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Dette går fort nå. Men kanskje ikke i den retningen der mange frykter. Det blir mer i maskulin retning. Overdeler blir stadig lengre og er i praksis egentlig en kjole. Bukser blir mer og mer ettersittende og er i praksis snart mer i retning av en strømpebukse. Men man beholder det maskuline trekk. Ikke transe eller jålete. Så jeg ønsker det som skjer nå velkommen. Anonymkode: d321e...757 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 https://giphy.com/gifs/fap-fapping-2rFFoZpkvkrFm Anonymkode: 1d183...3ce
Peaches Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vesken får meg til å anta at han er homofil. Anonymkode: b843d...b48 Hvis det var første hintet om at han var homofil, burde du ta med gaydaren din til reparasjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå