AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 forekommer telefonsex? er det både single og par som bedriver med det? og kan man definere det som kunstig sexopplevelse? har du en positiv historie som er basert på telefonsex? møttes dere noen gang ved senere anledning? hva var aldersforskjellen? Anonymkode: a3ec5...7e3
Gjest Alterego666 Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Jeg er i avstandsforhold. You do the math.
jente 93 Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 Ja, telefonsex og camsex er deilig så lenge man ikke er altfor flau over å prate litt skittent 😊
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 10 minutter siden, jente 93 skrev: Ja, telefonsex og camsex er deilig så lenge man ikke er altfor flau over å prate litt skittent 😊 er det godt å få satt ord på det som ikke til vanlig setter ord på under selve akten? da forstår du definerer det som et troverdig og uskyldig flørt? TS Anonymkode: a3ec5...7e3
jente 93 Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: er det godt å få satt ord på det som ikke til vanlig setter ord på under selve akten? da forstår du definerer det som et troverdig og uskyldig flørt? TS Anonymkode: a3ec5...7e3 Man blir jo tvunget til å snakke mer enn under ordentlig sex, og det kan være sexy i seg selv. Kan dele mer fantasier, det gjør jo også sexen bedre senere også. Hvis det er camsex er det en litt annen måte å se og bli sett på, å vise seg litt mer frem liksom, og det er turn on. 😊 Foestår ikke helt hva du mener med det siste? Tenker kanskje at telefonsex er mer flørtete,camsex er jo litt mer eksplisitt og mer enn flørting.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det godt å få satt ord på det som ikke til vanlig setter ord på under selve akten? da forstår du definerer det som et troverdig og uskyldig flørt? TS Anonymkode: a3ec5...7e3 Camsex og telefonsex med andre enn kjæresten er ikke akseptabelt og kan ikke sidestilles med uskyldig flørt. Er man ikke singel så er det utroskap. Anonymkode: 489e5...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Er noe av den deiligste sexen jeg har hatt. Har hatt telefonsex med en fyr jeg har møtt via gaming i ca et år. Når det holder å å koke over, kommer han hit eller jeg drar til han. Anonymkode: af3f5...904
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #8 Skrevet 17. april 2018 Da jeg var i avstandsforhold hadde vi telefonsex mer eller mindre hver dag. Anonymkode: 54810...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå