Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang etter at jeg har pratet med bestevenninna mi enten på telefon elr face-face, tenker jeg alltid gjennom hva hun sa. «Hva mente hun med det?», «hvorfor sa hun det?» osv. Jeg over-analyserer alt henne sier, jeg kan gå rundt og analysere hva henne sa i flere dager etterpå. Jeg blir veldig sliten av det! Tviler på at jeg er forelska, for jeg er ikke lesbisk.. tror jeg? Jeg har sosial angst, om det har noe å si? Noen som kjenner seg igjen? Takk på forhånd! (:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortelle du dette til vennen din eller holder du det for deg selv? Er hun lik mot deg? 🤔 

Anonymkode: 59198...fb6

Skrevet

Jeg kan også være sånn med noen av mine venninner, i mine senere år har jeg lært at jeg er veldig empatisk og oversensitiv. Jeg har en høy intuisjon, leser imellom linjer og løgner. Den ene venninnen min overanalyserer jeg alt hun sier, nettopp fordi jeg vet at hun lyver, hun har alltid en baktanke og underbevisstheten min VET at det er noe mer til det hun sier. 

Det er underbevisstheten din som prøver å fortelle deg at det er noe mer ved det hun sier, enn det hun uttaler seg om. Lytt til deg selv, og prøv å forstå hva som blir sagt. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Banankaka04 skrev:

Hver gang etter at jeg har pratet med bestevenninna mi enten på telefon elr face-face, tenker jeg alltid gjennom hva hun sa. «Hva mente hun med det?», «hvorfor sa hun det?» osv. Jeg over-analyserer alt henne sier, jeg kan gå rundt og analysere hva henne sa i flere dager etterpå. Jeg blir veldig sliten av det! Tviler på at jeg er forelska, for jeg er ikke lesbisk.. tror jeg? Jeg har sosial angst, om det har noe å si? Noen som kjenner seg igjen? Takk på forhånd! (:

Om jeg skal ta utgangspunkt i meg selv, så er ikke dette et spørsmål som hadde falt meg inn i det hele tatt. At denne tanken dukker opp i hodet ditt, betyr kanskje at det har en relevans. Men som sagt, jeg tar utgangspunkt i meg selv og jeg har aldri på noe tidspunkt tvilt på egen legning og det virker fremmed på meg å ikke være mer i kontakt med sine følelser enn at man er i tvil om man både er lesbisk og forelsket i sin venninne. Men der er man forskjellig.

Anonymkode: 5f774...a96

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...