Olava Skrevet 17. april 2018 #1 Skrevet 17. april 2018 Hva liker dere best å ha oppi en fruktsalat? Hva slags tilbehør foretrekker dere eventuelt?
Brunhilde Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Fruktsalat er noe jeg ikke har spist på veldig mange år, men jeg mener å huske at den vi lagde var veldig norsk og eldig enkel, med eple, pære, appelsin, banan og noen druer. Vi lagde saus av sukkerlake med sitronbrus oppi og serverte den bare slik. Lurer på om jeg hadde syntes den var like god om jeg fikk den servert i dag?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 Jordbær, fersken, aprikos, blåbær, «umoden» banan (hard nok til at den ikke blir skvisja og ekkel), syrlige epler, bringebær og fersk ananas. Moreller også, når de er i sesong! Anonymkode: 59cb6...4c9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 Druer! (De lilla helst) Banan, eple, kiwi, mango, melon. Appelsin har god smak men litt for hard konsistens å bite gjennom til at jeg bruker det hver gang. Elsker også å bruke krem og sjokoladebiter, eller ha mousse eller sjokoladepudding med vaniljekrem i fruktskåla. Snadder! Anonymkode: 7e2a3...12f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 Syns banan smaker så ekkelt i den. Bruker helst bare druer, eple, pære, ananas, melon, honningmelon, kiwi osv. Og masse krem. Anonymkode: d913b...455
Luckiness Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Lilla druer, banan, jordbær, pære, melon, kiwi. Liker også godt fruktsalat laget med mer tropiske frukter. Bruker krem, is eller vaniljesaus til. Spiser den også kun med frukten. Er forresten veldig godt med litt rosiner, tørket frukt og knuste nøtter i.
Tvist Skrevet 18. april 2018 #9 Skrevet 18. april 2018 Banan, eple, appelsin, kiwi. Og kandiserte valnøtter til.
gohege Skrevet 18. april 2018 #10 Skrevet 18. april 2018 Jeg fikk servert en med blant annet granateple og mango en gang. Skikkelig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå