Gå til innhold

Huseier sa det ikke var lytt her, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet i januar til et gammelt hus, i øverste etasje. På visning spurte jeg om det var lytt siden det er gammelt hus. Han sa det ikke var lytt, og jeg tenkte da at det i hvert fall var bankers med øverste leilighet. Jeg presiserte hvor viktig dette var for meg.

Men det viser seg altså å være den verst lydisolerte plassen jeg har bodd. Det rister i møbler når de under meg lukker dørene, og jeg hører ALT de sier. Når de går ut i gangen må jeg bruke hviskestemme om jeg snakker om noe privat på telefonen. Jeg tuller ikke. Døra kunne liksågodt vært en gardin og det høres nesten ut som om de er i samme rom som meg når de snakker, og kommer trampende (og slamrende) hjem til alle døgnets tider. Heldigvis er det ingen trinnlyder over meg, men jeg blir likevel veldig sliten av å leve oppi andre på denne måten, og det var akkurat det jeg ville unngå. 

Jeg tenkte jeg skulle holde ut og bli vant til det, men jeg kjenner det tar på. Ettersom jeg  tok dette opp på visning og fikk direkte feil beskjed, er det noen paragraf jeg kan bruke for å slippe oppsigelsestid? 

Anonymkode: b06b8...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden dette er et juridisk spørsmål bør vel denne tråden flyttes?

Håper du finner god løsning, ts.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...