Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på hva andre har søkt i år!

Jeg har søkt følgende i riktig rekkefølge: kriminologi, sosionom, admin/ledelse, psykologi, pedagogikk, statsvitenskap

hva med deg?☺️

Anonymkode: 124f4...9fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat ferdig med praktisk pedagogisk utdanning, har søkt ledelse i skolen som deltidsstudie ved siden av jobb på en videregående skole som programfagslærer.

Anonymkode: ccf1a...59a

AnonymBruker
Skrevet

Engelsk språk og litteratur. Har ikke søkt på noe annet siden det er det eneste studiet som interesserer meg. Og kommer jeg ikke inn, så søker jeg igjen neste år. Jeg har jobb, så ingen krise (selv om jeg lengter «hjem» til Stavanger).

Anonymkode: 0a0a5...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Bachelor i Geografi, ønsker å bli arealplanlegger. Tar allerede 30sp geo fag denne våren men da som enkeltemne student, så til høsten blir jeg ordentlig bachelor student 😁 Å komme inn er nok i boks siden jeg har 10 konkutranse poeng mer enn tidligere opptakskrav. 

Anonymkode: 8022d...5b5

Skrevet

Barnevern. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bygningsvern

Anonymkode: dae8b...d67

AnonymBruker
Skrevet

Helsefag. Angrer litt på at jeg ikke var mer allsidig.

Anonymkode: ef443...a44

Gjest Linaria
Skrevet

Nettstudium i engelsk på HSN, deltid. Bor i Storbritannia og blir ferdig med master i oversetting til høsten, men har aldri studert engelsk på høyere nivå utenom litt fonologi her i UK, og føler det kan være nyttig om jeg ønsker å oversette fra skandinavisk til engelsk en dag (noe jeg har blitt fortalt at jeg sannsynligvis vil få til). Håper ikke det blir så veldig mye arbeid etter såpass mye engelsk akademisk skriving i mastergraden og 40-gruppe i lingvistikk. Har bachelor i nordisk fra før. Greit å studere språkene på begge sidene av oversettingsparet mitt. 

Jeg har skaffet en hel haug konkurransepoeng etter hvert, så vet at jeg kommer inn. 

Ellers blir det jobb jobb jobb og networking (hater det).

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, mm456 skrev:

Rettsvitenskap :) 

Hvor har du søkt? 

Anonymkode: dc425...3fd

Skrevet

Markedsføringledelse, Informasjonsystemer, sykepleie x3, fotojournalistikk. 

Skrevet (endret)
På 17.4.2018 den 14.37, dillyduzit skrev:

Markedsføringledelse, Informasjonsystemer, sykepleie x3, fotojournalistikk. 

Det var en kjekk og spennende liste! Artig når en søker bredere.

Endret av Moonwalker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du søkt? 

Anonymkode: dc425...3fd

Bergen og Oslo, men har ikke prioritert enda. Har også søkt i Kristiansand fordi jeg bor her, og det ville vært greit å fortsette å bo her i noen år til. Kommer inn alle stedene, så er litt i tvil :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Medisin og tannlege. Tror ikke jeg kommer meg inn på medisin så krysser fingrene for odontologi! :nori:

Anonymkode: ef1cc...49d

• Liker 1
Skrevet

Master i fiskeri - og havbruksvitenskap, men er usikker på om jeg har motivasjonen til det akkurat nå. Har også søkt årsstudium i økonomi og ledelse :) 

Gjest Fenixs
Skrevet

Spesialsykepleier innen psykisk helse.

AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2018 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Bachelor i Geografi, ønsker å bli arealplanlegger. Tar allerede 30sp geo fag denne våren men da som enkeltemne student, så til høsten blir jeg ordentlig bachelor student 😁 Å komme inn er nok i boks siden jeg har 10 konkutranse poeng mer enn tidligere opptakskrav. 

Anonymkode: 8022d...5b5

Det har jeg også søkt på. Hvor har du søkt?

Anonymkode: 36c9e...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...