Gå til innhold

Hva kommer det av tro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Idag våknet jeg med sykt hodepine så sendte sms til sjefen (på min jobb sendes sms ved sykdom) om at jeg hadde hodepine og ikke var i form til å komme på jobb. 

Fikk til svar "Hei oj så kjedelig å høre. Hva kommer det av tror du?"

Jeg svarte ikke på meldingen for jeg synes det var rart å spørre om.

Jeg er fortsatt dårlig så vet ikke enda om jeg skal på jobb imorgen... Hva tror dere sjefen mente med det? Og om jeg er dårlig imorgen hva burde jeg skrive ettersom jeg aldri svarte på spørsmålet?

Anonymkode: 6fac2...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første tanke er at sjefen kanskje lurte på om det er begynnende sykdom, f.eks influensa, altså om du tror du kommer til å være borte lenge.

Du trenger ikke lage noe big deal ut av det, bare skriv at du ikke svarte tidligere fordi du ikke visste eller noe sånn. Ordner seg det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, brokkolikarusell skrev:

Min første tanke er at sjefen kanskje lurte på om det er begynnende sykdom, f.eks influensa, altså om du tror du kommer til å være borte lenge.

Du trenger ikke lage noe big deal ut av det, bare skriv at du ikke svarte tidligere fordi du ikke visste eller noe sånn. Ordner seg det :)

Takk for svar  hva burde jeg svare imorgen om jeg fortsatt er dårlig?

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til hva jeg kan skrive imorgen tidlig?

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar  hva burde jeg svare imorgen om jeg fortsatt er dårlig?

Skriv f.eks «beklager at jeg ikke fikk svart deg i går. Jeg vet ikke hva hodeverken skyldes...» og fortsett med at du ikke er frisk nok til jobb

• Liker 1
Skrevet

Syns det var et rart spørsmål å stille! Jeg hadde svart at det kan jeg umulig vite, og at jeg gir beskjed om det vedvarer.

Siden det er mandag, så kanskje hun tenkte at det hadde noe med helgen å gjøre? Noen blir mistenksomme om en er syk på mandager. Uansett rart å stille et sånt spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Syns det var et rart spørsmål å stille! Jeg hadde svart at det kan jeg umulig vite, og at jeg gir beskjed om det vedvarer.

Siden det er mandag, så kanskje hun tenkte at det hadde noe med helgen å gjøre? Noen blir mistenksomme om en er syk på mandager. Uansett rart å stille et sånt spørsmål. 

Ja. Men jobbet i helgen så hun kan ikke tro jeg er fyllesjuk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...