AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Har fått jobb i en annen by enn hvor vi bor, og skal selge boligen. Er det realistisk å få til det i løpet av mai? Slik at jeg får litt tid til å lete etter ny bolig etterpå, og flytte tidlig i juli? Bor i en nabokommune til Oslo. Anonymkode: b9ac6...dfb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 selve salget kan gå fort, kontakt megler de gir deg en tidsplan på prosessen. Du må rydde og klargjøre for fotograf, når bilder er tatt og takstmann har laget rapport kan annnonsen legges ut, da typisk med visning om en uke. Er du heldig blir den solgt etter første visning. Når overtagelse er må avtales mellom kjøper og selger, men de fleste vil nok ha litt tid på jeg, så realistisk er kanskje å tenke at om den blir solgt rundt 1 mai vil ny eier overta i juli... Anonymkode: b08d7...f93
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Det kommer vel egentlig an på boligmarkedet der du bor, hvilken type bolig du selger, og prisen. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men vi bor i Eidsvoll kommune, og der er det stor forskjell på hvor raskt noe selger. Eneboliger under 4 mill går veldig raskt, nye leiligheter går litt treigere, mens boliger over 4 og eldre leiligheter tar relativt lang tid. Finn.no brukte å ha salgsstatistikk, de hadde i hvert fall det da vi drev og leita etter ny bolig for tre år siden. Anonymkode: 40265...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå