AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Hei jeg har nettopp hatt en ganske ille influensa. Sår hals, oppkast, hoste og masse slim. Det har vart i ca 1uke nå og det er fortsatt en forkjølelse som henger igjen. Fortsatt når jeg får økt puls så tetter halsen seg med slim og jeg begynner å hoste massa. Jeg er fortsatt litt daff også.. men jeg lurer på da, hvor lenge burde jeg vente med å trene igjen? Burde jeg vente til formen er helt tipp topp? Eller går det bra å starte igjen nå? Noen som har vært i samme situasjon ? Anonymkode: eaad0...527
Inwe Skrevet 17. april 2018 #2 Skrevet 17. april 2018 Jeg begynte å trene igjen så fort jeg følte meg ok nok, men selvsagt med lavere vekter og ingen høy puls. Kan hende det utsatte forkjølelsen litt, men trening gir meg såpass mye at det var greit for min del.
VET Skrevet 17. april 2018 #3 Skrevet 17. april 2018 Du burde starte så fort som mulig. Av erfaring vet jeg at det tar hvertfall 1år med trening per sykdomsuke å hente seg tilbake til der man var.
Inwe Skrevet 17. april 2018 #4 Skrevet 17. april 2018 2 timer siden, VET skrev: Du burde starte så fort som mulig. Av erfaring vet jeg at det tar hvertfall 1år med trening per sykdomsuke å hente seg tilbake til der man var. Ikke etter en influensa da. Jeg lå med over 40 i feber og er allerede sterkere og i bedre form enn før jeg var syk. 2 uker siden jeg ble frisk.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 3 timer siden, VET skrev: Du burde starte så fort som mulig. Av erfaring vet jeg at det tar hvertfall 1år med trening per sykdomsuke å hente seg tilbake til der man var. Er dette seriøst? Da må du ha et utrolig dårlig treningsprogram Anonymkode: 7d676...78e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 Hadde akkurat samme som deg. Trener aktivt og jeg begynte igjen når jeg hadde vært feberfri et par dager og følte meg bedre. Men jeg drev en uke med svært rolig trening før jeg gradvis økte litt på med hardere økter. Man bør være forsiktig i noen uker etter en sånn sykdom og veldig viktig å lytte til kroppen. Men ikke stress. Jeg trodde jeg hadde ødelagt formen helt, men etter noen uker var jeg akkurat som før sykdommen Anonymkode: 4e124...d98
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Du kan jo gjøre litt mild styrketrening hjemme. Ta noen pushups og situps. Jeg er kronisk syk men bruker forsøke trene litt hver dag alikevel. Man tåler det Anonymkode: 15c21...6e7
VET Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette seriøst? Da må du ha et utrolig dårlig treningsprogram Anonymkode: 7d676...78e Treningsprogrammet er det ingenting i veien med. Test-verdiene mine derimot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå