AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg lurer på noe ang hannvalpen min. Opp til tre-fire ganger daglig kommer penisen hans frem. Av og til er det bare tuppen mens andre ganger kan hele utstyret komme frem. Det ser ganske ekkelt ut om jeg kan si det.. Dette har pågått helt siden vi hentet han når han var 8 uker (han er nå 11 uker). Det virker ikke som det er ubehagelig for han, er vel helst jeg som syntes det er ubehagelig. Det virker ikke som det er i noen spesiell situasjon det skjer, det kan skje når som helst når han er våken. Ikke så kult ute på tur når noen vil hilse på valpen og hele utsyret er ute, rosa og blankt. Det henger ikke lenge ute, alt i fra 5-60 sekunder. Er dette normalt hos valper? Har ikke så mye erfaring med dette siden det er første gang jeg eier en hanhund. Jeg tenker jo at han er for ung til at det kan være ereksjon? Og i situasjonene er det jo ingen grunn til at han skulle hatt ereksjon i utgangspunktet. Trenger jeg å bekymre meg eller er dette helt normalt? Finner ikke noe når jeg googler dette heller. Anonymkode: 4d184...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Del Skrevet 16. april 2018 Helt normalt. Pass på at den trekker seg inn igjen av seg selv (en gang sovnet vår hannvalp på ryggen med penisen ute og vi måtte hjelpe med å få den tilbake inn i forhuden), dersom det kommer utflod eller om han indikerer at det er plagsomt. Anonymkode: c6b18...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Del Skrevet 16. april 2018 Red rocket!!! https://www.urbandictionary.com/define.php?term=red rocket Og du: man er aldri for ung til å få ereksjon, det gjelder både hunder og mennesker. Anonymkode: 4e310...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Del Skrevet 16. april 2018 Takk for svar!! Følte meg litt dum nå Men trodde ikke de fikk ereksjon når de var så unge som 8 uker.. Er dette noe som varer livet ut eller er det en valpegreie? Og er det normalt at det skjer når som helst? Kan sitte å på et bein liksom så stikker den ut. Er ikke tisper rundt her heller.. Kjenner flere hannhunder men har aldri sett dette hos noen andre.Anonymkode: 4d184...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Del Skrevet 16. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar!! Følte meg litt dum nå Men trodde ikke de fikk ereksjon når de var så unge som 8 uker.. Er dette noe som varer livet ut eller er det en valpegreie? Og er det normalt at det skjer når som helst? Kan sitte å tygge på et bein liksom så stikker den ut. Er ikke tisper rundt her heller.. Kjenner flere hannhunder men har aldri sett dette hos noen andre. Anonymkode: 4d184...5e3 Anonymkode: 4d184...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Del Skrevet 16. april 2018 Har en labrador på 6 mnd, og sånn er det her også🙈 Ser ikke pent ut, men er helt normalt🐶🐶 Han slipper den alltid ut når han sitter og slapper av🙊🙊 Anonymkode: d8193...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #7 Del Skrevet 17. april 2018 Hannhunden min på litt over 1 år slipper den også ut når han sitter å slapper av. Pleier ikke å bry meg noe om det, bare sjekker at den går inn etterhvert. Anonymkode: 8adf0...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #8 Del Skrevet 17. april 2018 Da er det avgjort. Jeg vil ha tispe Anonymkode: 513d8...51a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 17. april 2018 #9 Del Skrevet 17. april 2018 De første ereksjonene kommer vel allerede mens man vokser i magen, i og med at det er en kroppsfunksjon lenge før det får noe med seksualitet og formering å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2018 #10 Del Skrevet 17. april 2018 Ts kan virkelig se frem til at hunden blir en voksen mannsgrisehund og ALT kommer frem hele tiden og uten blygsel, selv om grandtante Olga er aldri så mye på besøk og finporselenet med blondeduk er i bruk. Det gir bikkja blaffen i! Er det en miniatyrveskehund eller "stor danske" du har, ts? Forskjellen kan oppleves som formidabel. Hvis det siste, ha alltid luktesaltflaske med som førstehjelp, for sarte personers besvimelser kan forekomme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #11 Del Skrevet 17. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er det avgjort. Jeg vil ha tispe Anonymkode: 513d8...51a Hehe, for min del vil jeg heller ha en hund som har penisen ute av og til enn blodflekker på gulv og møbler. Anonymkode: c6b18...ec4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #12 Del Skrevet 17. april 2018 Haha har skjønt at det er normalt nå, glad det ikke er noe galt med han! Han er verdens søteste labradorAnonymkode: 4d184...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #13 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg har også en labradorgutt, og han kan se ganske grov ut noen ganger! Litt flaut når det er knisende barn på besøk... Anonymkode: a1c4d...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. april 2018 #14 Del Skrevet 17. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det avgjort. Jeg vil ha tispe Anonymkode: 513d8...51a ja for å tørke opp etter henne når hun drypper overalt i løpetiden er ikke "ekkelt" mener du eldste hannbikkja her var 11 år før den måtte avlives og fortsatt tittet den frem daglig - det er normalt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #15 Del Skrevet 17. april 2018 Helt vanlig. Hadde vært mer bekymret om den aldri kom frem - den skal jo luftes. Anonymkode: 76e15...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #16 Del Skrevet 17. april 2018 14 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ts kan virkelig se frem til at hunden blir en voksen mannsgrisehund og ALT kommer frem hele tiden og uten blygsel, selv om grandtante Olga er aldri så mye på besøk og finporselenet med blondeduk er i bruk. Det gir bikkja blaffen i! Er det en miniatyrveskehund eller "stor danske" du har, ts? Forskjellen kan oppleves som formidabel. Hvis det siste, ha alltid luktesaltflaske med som førstehjelp, for sarte personers besvimelser kan forekomme. Anonymkode: 70e76...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 17. april 2018 #17 Del Skrevet 17. april 2018 På dib var det før en stund siden innlegg om en viss valp og elskerinnen om jeg ikke husker feil,trodde ett sekund hun kom hit også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #18 Del Skrevet 19. april 2018 På 17.4.2018 den 9.21, AnonymBruker skrev: Da er det avgjort. Jeg vil ha tispe Anonymkode: 513d8...51a Ombestemte meg nå, gitt! Anonymkode: 513d8...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå