AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Bena mine er ikke spesielt pene, så jeg sliter litt med bekledning, spesielt i varmen. Har vært så varmt de siste dagene og har sett flere gå i shorts. Men leggene mine er hvite og fulle av små arr og små sår. Det ser penere ut med sort strømpebukse, men ser det dumt ut i 25 varmegrader? Jeg har også kraftigere underkropp enn overkropp og synes alt annet enn svart på underkroppen får meg til å se tjukk ut. Jeg har sånn komplekser for bena mine noen som har noen råd? Anonymkode: 14805...fd3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Bruk en hudfarget strømpebukse eller sort om du vil under shortsen. Det ser jo uansett mye finere ut om du går strømpeløs. Det er mer rart å se folk uten strømpebukse under shortsen i april. Anonymkode: b3ade...feb
funginger Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Det kan hjelpe med brunfarge. Det finnes mye bra selvbruning på markedet. Jeg anbefaler å søke litt på youtube for anbefalinger.
jente 93 Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Jeg synes ikke det er rart med strømpebukse under, selv om jeg selv går oftere i skjørt enn shorts. Og jeg synes ihvertfalm svart er mye finere enn brune strømpebukser, da går jeg heller uten noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå