Gjest Heffalompen? Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Jeg og min bestevenninne har visst lenge at av vi skal være forlovere til hverandre når den dagen kommer. Nå har hun forlovet seg, men ikke satt noen dato jeg har ikke hørt noe om bryllupsplaner med det første heller. Men... jeg vet ikke hva hun forventer av meg som forlover... jeg har nemlig ikke så lyst til å arrangere utdrikningslag! Vi bor langt fra hverandre (70-80 mil?) og vi har ulike omgangskretser. Jeg kjenner ingen av hennes venner der hun bor, har bare truffet en av dem. Vi har ikke bodd på samme sted på ti år (men vi er fortsatt besteveninner, altså!!). Huff... jeg synes at jeg er litt ekkel som ikke har lyst til å organisere fest for besteveninnen min, men jeg er ikke noen organisator, eier ikke kreativitet, bor alt for langt unna og er heller ikke noe festmenneske! Hadde dere hatt forståelse for det hvis deres forlover hadde forklart alt dette, på en litt fin måte, og kanskje funnet noen andre til å ordne akkurat utdrikningslaget? Eller er jeg skikkelig umulig? Hilsen forlover.
maki Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Du kunne jo alierert deg med ei av venninne av venninnen din (som bor der hun bor) å fått henne til å lagd et Men min forlover er min forlover fordi hun er en god venninne, hadde ikke hun hatt lyst til å lage et utdrikknings lag hadde det vært greit for meg =)
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Jeg synes du først må få bekreftet at du faktisk skal være forlover.... gamle barndomsvenninneavtaler står seg ikke alltid. Så må dere sette dere ned og prate sammen og finne ut av hva hun forventer og hvordan dere skal gjøre det, hva hun forventer, hva du kan gjøre, hva som andre venninner av henne kan gjøre etc. Men ta ikke bekymringene på forskudd, kanskje det er to år til...
Bokalven Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Kanskje hun er som meg? Jeg vil nemlig ikke ha utdrikningslag, jeg. Du får høre med henne...
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har akkurat arrangert utdrikningslag for venninna mi som bor laaangt unna. Jeg kjente ingen av hennes venner da jeg begynte planlegginga, men det gikk veldig fint! Først ba jeg henne om å få ei liste med navn og tlf. til alle hun kunne tenkt seg å ha med på et utdrikningslag. Så tok jeg en ringerunde og foreslo en dato, og så fikk jeg e-post adressene til de som hadde det. Fikk med meg et par driftige damer som bor der hun bor som hjalp meg mye med planlegginga. Stort sett all kommunikasjon foregikk pr. e-post. Det ble et meget vellykket lag! Vil anbefale deg å ta en prat med venninna di først, og så tar du det derfra! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå