AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Datet for en stund tilbake en veldig bra kar. Vi klikket utrolig godt, kunne virkelig snakke om alt og vi var helt ærlige med hverandre. Han var utrolig god. Han fortalte meg at han var forelsket i meg, men grunnet at han ca. 6 måneder tidligere hadde gått ut av et forhold, avsluttet han relasjonen vår. (Kort oppsummert). Han var veldig usikker på valget sitt, nølte veldig, gråt og var lei seg. Det var til slutt jeg som måtte sette en strek, enda det var hardt. Han fortalte meg også at dette egentlig ikke var "ha det" for godt. Problemet er i grunn at han fortsatt følger meg på SOM. Jeg er vanligvis effektiv når det gjelder å komme meg videre, sletter og blokker. Jeg synes kanskje det er litt vanskelig at han fortsatt følger meg, fordi jeg føler at jeg ikke ikke helt klarer å komme meg videre. Jeg vil ikke sitte og vente på han, og har klart å komme meg noe videre. Føler på en side at det er litt dumt å fjerne han, fordi jeg kanskje egentlig ønsker å vise han at jeg har det fint uten han (det har jeg jo), men samtidig har jeg litt problemer med å gå videre når den "linken" fortsatt er der. Føler kanskje jeg kommer til å angre om jeg sletter han. Noen som har noen råd om hva som er best å gjøre? Anonymkode: 7ad77...d7c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Ville anbefalt å bare slette, selv om det føles vanskelig. Fører sjelden noe godt med seg å ha den tilgangen til noen man fremdeles har følelser for. Kjenner igjen behovet for å vise at man har et superdupert liv, det er jo en stolthetsgreie. Men man kan gå på en smell ved at den andre parten også går videre, veldig synlig. Det skjedde med meg, da en langvarig date avsluttet ting fordi han ikke klarte å gå 'all in' i et forhold. Vel, tre måneder seinere kom det opp feriebilder av han og hans nye kjæreste på insta/FB (og de venter barn nå, forresten). Veldig kjipt å få i fleisen når man selv sitter med såre følelser, og jeg skulle ønske jeg hadde skånet meg for det i forkant og heller turt å bearbeide sorgen med en gang i stedet for å håpe. Angående det å være redd for å brenne alle broer, så er det bare noe man må presse seg selv til. Ja, det finnes alltids en mikroskopisk sjanse for at han angrer og vil tilbake og elsker deg for evig, men sjansen er som regel større for at han ikke var på samme forelskelsesnivå og at det ikke var håp for relasjonen uansett. Den brutale sannheten er jo at det å "ikke være klar" som regel er et annet språk for det å ikke ha sterke nok følelser. Faller man pladask for en person, så blir man klar, med mindre det er snakk om ekstreme hinder som alvorlig sykdom eller flytteplaner til Kina. Så du må nesten rydde ham ut av livet ditt, slik at det blir plass til en ny mann som faktisk forguder deg og gjør en sterk innsats for at dere skal være sammen. Anonymkode: be109...19d 1
Gjest Frøkenskog Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Det var han som slo opp med deg. Hvis du kjenner at du klarer å ha avstand til han, sånn hjertemessig, så kan du slette han. Det er dårlig gjort å holde deg på gress.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville anbefalt å bare slette, selv om det føles vanskelig. Fører sjelden noe godt med seg å ha den tilgangen til noen man fremdeles har følelser for. Kjenner igjen behovet for å vise at man har et superdupert liv, det er jo en stolthetsgreie. Men man kan gå på en smell ved at den andre parten også går videre, veldig synlig. Det skjedde med meg, da en langvarig date avsluttet ting fordi han ikke klarte å gå 'all in' i et forhold. Vel, tre måneder seinere kom det opp feriebilder av han og hans nye kjæreste på insta/FB (og de venter barn nå, forresten). Veldig kjipt å få i fleisen når man selv sitter med såre følelser, og jeg skulle ønske jeg hadde skånet meg for det i forkant og heller turt å bearbeide sorgen med en gang i stedet for å håpe. Angående det å være redd for å brenne alle broer, så er det bare noe man må presse seg selv til. Ja, det finnes alltids en mikroskopisk sjanse for at han angrer og vil tilbake og elsker deg for evig, men sjansen er som regel større for at han ikke var på samme forelskelsesnivå og at det ikke var håp for relasjonen uansett. Den brutale sannheten er jo at det å "ikke være klar" som regel er et annet språk for det å ikke ha sterke nok følelser. Faller man pladask for en person, så blir man klar, med mindre det er snakk om ekstreme hinder som alvorlig sykdom eller flytteplaner til Kina. Så du må nesten rydde ham ut av livet ditt, slik at det blir plass til en ny mann som faktisk forguder deg og gjør en sterk innsats for at dere skal være sammen. Anonymkode: be109...19d Jeg er enig i det. Vanligvis har jeg alltid sletta eller blokket vedkommende. Nå skal det være sagt at jeg ikke følger han, men han følger meg. Var kanskje litt uklart i startinnlegget. Men så ufattelig kjip situasjon du opplevde.. Jeg vet det høres merkelig ut, men jeg opplevde på en måte at vi var "soulmates". Han sa det samme tilbake til meg. Han sa også at han kom til å få hjertet sitt knust når vi avslutta det. Men så er jeg samtidig helt enig med deg. Liker man noen og har ordentlige følelser, så blir det helt feil å bare la vedkommende gå.. utenom ekstreme situasjoner, selvsagt. Møter man den rette, så møter man den rette. Man kan ikke planlegge sånt. Så jeg må nok fjerne han fra snap, o.l.. Anonymkode: 7ad77...d7c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #5 Skrevet 17. april 2018 12 timer siden, Frøkenskog skrev: Det var han som slo opp med deg. Hvis du kjenner at du klarer å ha avstand til han, sånn hjertemessig, så kan du slette han. Det er dårlig gjort å holde deg på gress. Synes du han holder meg på gress? Anonymkode: 7ad77...d7c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville anbefalt å bare slette, selv om det føles vanskelig. Fører sjelden noe godt med seg å ha den tilgangen til noen man fremdeles har følelser for. Kjenner igjen behovet for å vise at man har et superdupert liv, det er jo en stolthetsgreie. Men man kan gå på en smell ved at den andre parten også går videre, veldig synlig. Det skjedde med meg, da en langvarig date avsluttet ting fordi han ikke klarte å gå 'all in' i et forhold. Vel, tre måneder seinere kom det opp feriebilder av han og hans nye kjæreste på insta/FB (og de venter barn nå, forresten). Veldig kjipt å få i fleisen når man selv sitter med såre følelser, og jeg skulle ønske jeg hadde skånet meg for det i forkant og heller turt å bearbeide sorgen med en gang i stedet for å håpe. Angående det å være redd for å brenne alle broer, så er det bare noe man må presse seg selv til. Ja, det finnes alltids en mikroskopisk sjanse for at han angrer og vil tilbake og elsker deg for evig, men sjansen er som regel større for at han ikke var på samme forelskelsesnivå og at det ikke var håp for relasjonen uansett. Den brutale sannheten er jo at det å "ikke være klar" som regel er et annet språk for det å ikke ha sterke nok følelser. Faller man pladask for en person, så blir man klar, med mindre det er snakk om ekstreme hinder som alvorlig sykdom eller flytteplaner til Kina. Så du må nesten rydde ham ut av livet ditt, slik at det blir plass til en ny mann som faktisk forguder deg og gjør en sterk innsats for at dere skal være sammen. Anonymkode: be109...19d Jeg er i denne situasjonen nå og det er så forferdelig vondt at jeg fatter ikke hvordan skal komme meg videre. Men videre skal jeg. Og det med å rydde han ut av livet slik at en ny mann kan få plass er et godt råd. Det er bare bortkastet tid å gå sånn å håpe, dvele ved det som var, lure på hva jeg gjorde feil osv. Takk for godt innspill. - Ikke ts. Anonymkode: b5422...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå