Gå til innhold

Har noen tips til hvordan en skal klare holde ut med å gå med både hold-in strømpebukser gjennom en hel dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen tips til hvordan en skal klare holde ut med å gå med både hold-in strømpebukser gjennom en hel dag? Vil det evt. hjelpe å kjøpe en str. større.

Og en liten ting til:

Når jeg kjøper jeans, så sitter det som ett skudd rund livet, men det blir litt "bølger" ved låra. Hva kan jeg gjøre for få det enda glattere? De blir enda mer finere når de er glatte...

Anonymkode: 8441d...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes holdin strømpebukser er behagelige jeg! Kanskje du må ha en større størrelse? 

Der andre spørsmålet vet jeg ikke, men kanskje det hjelper med strømpebukse under??

Edit: er det stoffet som bølger seg? Hjelper det da med stramme bukser med mye stretch i?

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet

Du må nok prøve en annen modell på jeansene. Noen av oss må prøve mange forskjellige fra flere merker for å finne noe som sitter fint.

Jeg synes også hold-in strømpebukser er behagelige, så du får kanskje prøve en større størrelse eller en med mindre "hold-in".

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med «både»? 

Anonymkode: 96c52...9fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med «både»? 

Anonymkode: 96c52...9fe

Det er et dialektord som har kom inn her :) Håper jeg er tilgitt?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et dialektord som har kom inn her :) Håper jeg er tilgitt?

Både er ikke et dialektord. Du kan ikke si at du skal bruke både strømpebukse. Det er både og. Jeg skal kjøre både bil, liksom. Nei.

Anonymkode: 46306...3a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en størrelse større og en modell som sitter veldig høyt i livet. 

Anonymkode: 69d34...4f6

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Har noen tips til hvordan en skal klare holde ut med å gå med både hold-in strømpebukser gjennom en hel dag? Vil det evt. hjelpe å kjøpe en str. større.

Og en liten ting til:

Når jeg kjøper jeans, så sitter det som ett skudd rund livet, men det blir litt "bølger" ved låra. Hva kan jeg gjøre for få det enda glattere? De blir enda mer finere når de er glatte...

Om stoffet bølger seg på lårene, så er modellen/størrelsen feil for deg. 

Anonymkode: 9aaf2...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...