Gjest Geirfuglen Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Ungen vår har ikke begynt å gå enda, men krabber rundt i full fart for å utforske. Tenker at det kan være fornuftig med en vårdress han kan bruke i bhg eller hjemme når han herjer rundt. Han er litt over ett år. Tenker når det er rått i gresset, men ikke vanndammer liksom. Så om den er bittelitt vanntett, men ikke regndress. Hvilken dress har dere andre?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Jeg har veldig fornøyd med Nme It sine softshelldresser. Ikke til pøsvær, men til ruskevær og fint vær med litt vind. Fikk mye positive tilbakemeldinger fra barnehagen på den, de kommenterte at det var bra jeg stadig kjøpte større når han vokste ut av de - fordi de var så greie å ha i bhg Tåler endel vask og, ble aldri slitt eller ødelagt pga vask. Jeg vasket de veldig masse, og han brukte de fra krabbestadiet til han ble for stor til å passe heldressene. Anonymkode: f0dc1...0b5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Softshelldress fra name it har vi hatt i flere år nå, kjempefornøyd! Vind og vanntett, dog ikke helt vanntett i sømmene. Men når det højler ned så bruker man jo uansett regntøy. Ikke så værst i pris og er veldig slitesterk Vi bruker den også på høst og litt på vinter med ull under. Er ikke den kaldeste vinteren her vi bor. Anonymkode: ae42f...534
Gjest Trynefaktor Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 Hadde Wheat til min,helt super. Softshell fra Name it er og bra. Reima topp,pop er fint.
Minlillelykke Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Vi er også kjempe fornøyd med sofshell dressene til name it.
Gjest N-Nøff Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 4 timer siden, Trynefaktor skrev: Hadde Wheat til min,helt super. Softshell fra Name it er og bra. Reima topp,pop er fint. Wheat er veldig bra, ja, men noen ganger litt korte i ryggen.
Favole Skrevet 16. april 2018 #9 Skrevet 16. april 2018 I år har vi kjøpt Helly Hansen block it fra Xxl (de er to og fire). Har tidligere hatt reimatec og Skogstad parkdresser, veldig fornøyd med de alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå