AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Heisann! Ante ikke hvilken kategori jeg skulle sette dette spm. under, så prøver her! Jeg er ikke sikker på om dere vil forstå hva jeg mener, men jeg skal prøve å forklare så godt som mulig! Ok.. Så greia er den at når jeg snakker med min aller nærmeste venninne, så blir jeg så utrolig glad! Jeg kan snakke med henne en dag, og så kan jeg gå og tenke over hva hun sa i flere dager etterpå.. Hun er ei utrolig god venninne, og hun støtter meg alltid! Jeg blir utrolig sliten av å tenke gjennom hva hun sier hele tiden, og tenke gjennom hva hun mente med det og det. Akkurat som å være forelska på en måte, men jeg er jo ikke forelska.. eller, jeg tviler på det! Noen som kjenner seg igjen?! Ikke gidd å svar om du ikke har noe klokt å si rundt dette! Takk på forhånd! (: Anonymkode: 02f68...cc3
Sphynx Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Hvis hun er en ny venninne, er det ikke vanlig at man har en liten ''friend-crush''. Altså ikke forelsket, men at alt er nytt og spennende. Men for all del, du kan jo være forelsket også da 1
Boodelooap Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Har det slik med min bestevenninne også! Det var en periode jeg trodde jeg var forelska, ble rolige d sjalu når hun fikk kjæreste.. Men hvor gamle er dere? Anonymkode: e44cc...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå