Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har avtale om å gå en tur med en mann om noen timer. Jeg vurderer sterkt å avlyse pga angst, så føler jeg det blir så feigt å da kommer jeg meg aldri videre om angsten får lov å stoppe meg. Det er vel som en date, bare at vi skal gå tur. Så latterlig tragisk jeg er, har vært i forhold før og er over 30.

Anonymkode: 0a45d...31b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på tur :)
Det er en hyggelig aktivitet, da kan man slappe av og snakke om ting man ser fremfor å sitte ovenfor hverandre på en kafe. 
Dessuten er det snakk om noen minutt, sikkert 60 av dem. Så er man "ferdig". 
Kos deg på turdaten din

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke, vil ikke, greier ikke. Fortjener det ikke, er vel der det ligger. Jeg misliker meg selv så sterkt. Tror ikke jeg er bra nok for han og om jeg treffer han vil han bare gjøre narr av meg etterpå.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke, vil ikke, greier ikke. Fortjener det ikke, er vel der det ligger. Jeg misliker meg selv så sterkt. Tror ikke jeg er bra nok for han og om jeg treffer han vil han bare gjøre narr av meg etterpå.

Du er bra nok. Han har jo sagt han vil gå tur med deg :)

Han kommer ikke til å gjøre narr av deg!

Gå tur, kjære deg. Hva har du å tape? Tenk så godt å kunne si til deg selv etterpå at du klarte det. Du torde! Om ikke annet så er det et steg på veien bort fra angsten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du møtt han før? 

Anonymkode: 7c130...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at du ikke har lyst å gå på date når du misliker deg selv. Det er vanlig å prøve å unngå noe når man ikke har det helt bra. 

Tenker du det er en god løsning å avlyse? Vil det hjelpe på problemet med at du misliker deg selv? Og vil det være en løsning som gjør deg godt?

Eller er det andre måter du tenker du kan løse situasjonen på? Hva har du lyst å oppnå? Har du lyst å bli kjent med ham? Hva er det verste som kan skje hvis du gjør noe annet enn å avlyse?

Anonymkode: 9cba5...819

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har avtale om å gå en tur med en mann om noen timer. Jeg vurderer sterkt å avlyse pga angst, så føler jeg det blir så feigt å da kommer jeg meg aldri videre om angsten får lov å stoppe meg. Det er vel som en date, bare at vi skal gå tur. Så latterlig tragisk jeg er, har vært i forhold før og er over 30.

Ble det noe date?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro, det gikk ikke så bra. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ts

Fortell! Hva skjedde? Hvordan var han, hvordan var du?

Anonymkode: 4469d...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Modig av deg å dra :-) Hva var det som gikk galt?

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er tøft av deg at du dro, og du må se på det som en seier.

Anonymkode: afaf0...1c3

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Så bra at du gikk!  Synd det ikke gikk bra, men du torde i alle fall :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...