AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Dere treningsfreaks, er det mulig? Jeg er ikke nødvendigvis så feit, men har litt lite muskler på kroppen, og endel fett. Har brukt disse kalorikalkulatorene som gir meg en TDEE på 2500 sånn ca, og da skal jeg vel trekke fra 500 kcal? Men er det mulig å få muskler av dette da? Anonymkode: 33d07...e43
boblevann Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 (endret) Hvis du trener, får du muskler. Du bygger ikke muskler av å spise lite, heller tvert i mot. Hvis du trener derimot, vil du miste fett og få muskler. Grovt forklart. Endret 16. april 2018 av boblevann
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Jeg la på meg muskler, og gikk ned i fett, men jeg brukte ingen kalkulator. Kostholdsomlegging (obs! nok mat og riktig mat = det kroppen trenger av næringsstoffer) + styrketrening + utholdenhetstrening ga resultater hos meg. Anonymkode: 832d0...e7b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 1 minutt siden, boblevann skrev: Hvis du trener, får du muskler. Du bygger ikke muskler av å spise lite, heller tvert i mot. Hvis du trener derimot, vil du miste fett og få muskler. Grovt forklart. Hmm aha. Men må vel spise endel proteiner? Mener å ha hørt 2 gram pr kg kroppsvekt. Anonymkode: 33d07...e43
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg la på meg muskler, og gikk ned i fett, men jeg brukte ingen kalkulator. Kostholdsomlegging (obs! nok mat og riktig mat = det kroppen trenger av næringsstoffer) + styrketrening + utholdenhetstrening ga resultater hos meg. Anonymkode: 832d0...e7b Ja nok mat, men nok mat hos meg resulterer fort i at jeg får mer muskler, men også mer fett. Det enkleste hadde jo bare vært å spist mye og trent. Anonymkode: 33d07...e43
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Ja, det er mulig. MEN, du må spise smart og trene smart. Anonymkode: ce5ab...b3b 1
Inwe Skrevet 16. april 2018 #7 Skrevet 16. april 2018 Ja, men selvsagt går det fortere å bygge i overskudd. Når du spiser lite er det enda viktigere å gi kroppen de byggesteinene den trenger for å bygge muskler. Få i deg nok protein og fett med andre ord. Selv bygger jeg i vedlikehold nå, og går opp i vekt og ned i fettprosent. Så om du ikke har mye fett som må vekk kan det være en ide og legge seg så høyt som mulig, du vil uansett miste fett så lenge du ikke ligger veldig på overskudd. Er du nybegynner kan du foresten bygge uansett. Jeg bygde muskler på 1500 kcal når jeg begynte mitt prosjekt. Ikke helt anbefalt men..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 TS har endel fett som må vekk, det enkle er ofte det beste, er bare å gå igang med kardio og styrke, og spise normalt og fornuftig Anonymkode: df140...3e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå