Gå til innhold

Treff i Oslo i slutten av mars / begynnelsen av april?

Hvilken dag skal vi ha treff?  

1. 1. Hvilken dag skal vi ha treff?

• Torsdag 31. mars (kveld)
      3
    • Fredag 1. april (kveld)
      3
    • Lørdag 2. april (ettermiddag)
      1
    • Lørdag 2. april (kveld)
      2
    • Søndag 3. april (ettermiddag)
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

På oppfordring fra Miori setter jeg igang med planlegging av neste treff allerede nå. Hun foreslo slutten av mars, så jeg ser for meg helgen etter påska. Vet ikke hvilken dag som passer best for folk flest så i demokratiets ånd prøver jeg meg på ev avstemming.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg at lørdag 2 april er en fin dato:=) Så det stemte jeg.. Og Kristin S, skal du være med så kan jo jeg godt kjøre,eller vi kaster oss på toget:=)

Skrevet

Er det lov å ha med seg forloveren sin eller? :oops:

Skrevet

Jeg leverer hovedfagsoppgaven min 1. april, så treff før det er i hvert fall uaktuelt for min del. Hva som skjer 1. april er usikkert, men man kan ikke se bortifra at det blir feiring av innlevering...

Skrevet
Er det lov å ha med seg forloveren sin eller? :oops:

Kan ikke finne noe i reglementet som sier noe annet enn at alle forlovere ønskes velkommen med åpne armer...

:P

Skrevet

Personlig synes jeg det er greit så lenge man er registrert bruker her på KG. :)

Skrevet
Jeg leverer hovedfagsoppgaven min 1. april' date=' så treff før det er i hvert fall uaktuelt for min del. Hva som skjer 1. april er usikkert, men man kan ikke se bortifra at det blir feiring av innlevering...[/quote']

Litt på siden av tema, men GLED deg til å levere oppgaven. Jeg leverte min i januar og skal snart ha eksamen. Det er deilig å være ferdig med studiene.

Skrevet

Det blir nok et evig stress, jeg er knapt nok i gang. *sukk*

Skrevet

Jeg stemte 1. april for syns skyld...men lørdagen passer også bra... Bare IKKE søndag - for da MÅ jeg hjem igjen! :roll:

Skrevet

Ser ut som det kan bli vanskelig å finne en dag som passer for alle...

Tror jeg bare får parkere meg selv på en koselig kafe så kan dere andre operere med drop-in...

:tunge1:

Det går jo evt. an å ta flere små treff da så får man henge seg på der det passer.

Skrevet

Tror jeg bare får parkere meg selv på en koselig kafe så kan dere andre operere med drop-in...

:hoho:

Så får vi andre hilse på etter tur da!!! :tunge1:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg stemmer på søndagen! Men kan alle forslagene bortsett fra torsdagen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Dytter denne litt opp igjen jeg!

Skrevet

Torsdagen passer best for meg...fri fra skole og jobb...

Skrevet
Hva gjør dere på disse treffene??

Det lurer jeg også på.

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Noen som har vært på treff som har lyst å berette?

Jeg har jo egentlig ike vært enda, men ser for meg at vi møtes og skravler. Tar med bryllupsmagasiner og evt. prøver (invitasjoner, serviettringer etc.) for å få gode ideer og inspirasjon fra hverandre.

Skrevet

Søndag passer best for meg så valgte da, men kan vel egentlig de møte dere de fleste av de dagene har ikke lagt noen planer ennå.

Så bare velg en dag dere... it`s up to yoouuuu uuuuh (har fått den dere "tirsdags jenter" sangen på hjernen etter at jeg hørte en bit av den på radioen på tirsdag når det var ei berte som skriver en bok som heter "kvinner vin og sang" snakka om boka si.... har et lite forhold til den tragiske sangen)

Skrevet
Hva gjør dere på disse treffene??

Skravler og sånn. Koser oss. :)

Skrevet

Dytter denne opp igjen jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...