Gå til innhold

Vi holdt på litt ifjor og nå fikk jeg melding fra kjæresten hans som jeg ikke visste om

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En helt spesiell situasjon. Fikk melding av ei ukjent jente på Facebook som lurte på om jeg hadde vært utro med typen hennes for et år siden. Hun visste at jeg ikke visste om henne så hun var ikke sint på meg. Bare det at vi hang sammen under 4 ganger, sov sammen en gang uten at noe skjedde. Det var litt flørt og han sa jo aldri at han var i et forhold. Vi skulle til å ha sex en gang, rakk å ta på kondom, men jeg ombestemte meg og sendte han hjem. Siden det har vi ikke hatt noe kontakt og jeg har heller ikke kontakt med vennene hans. 

Bare en kjempe merkelig følelse å få en slik melding og ikke ane noe. Jeg er så glad for å følge magefølelsen min, jeg følte han skjulte noe. Så utrolig fælt det må være for henne, om jeg ikke hadde stoppet så hadde typen hennes vært utro. På sett og vis vil jeg jo si han var utro, vi flørta jo. Hang sammen alene, sov hos meg, nevnte ikke et ord om at han hadde dame. 

Hadde kjæresten min hatt en slik flørt og overnattet hos ei annen uten å nevne noe til meg så hadde det vært kjempe tillitsbrudd. Hun så ut til å være ei kjempe søt jente og jeg føler så med henne. Føler meg lurt jeg også. 

Skjønner ikke at han klarte å holde på sånn jeg altså.. 

Anonymkode: 656c2...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff

Han er en drittsekk, han har jo egentlig bedratt henne. Han var klar, han! Sa du det til henne? Det bør du.

Endret av N-Nøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert spurt her inne hva hun skulle gjøre og så har det blitt sagt at hun må ta kontakt med deg ;)

Men helt ærlig - siden du ikke visste noe, vær ærlig med henne og hvem og hva som har skjedd så får hun ta det på kammerset med kjæresten sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip type! Mot dere begge. Jeg håper du er ærlig med henne? Han forteller henne garantert ikke sannheten, siden hun må spørre deg. Lettere for henne å kvitte seg med et rasshøl om noen har guts nok til å fortelle henne at rasshøltankene stemmer 100%.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Neinøff skrev:

Han er en drittsekk, han har jo egentlig bedratt henne. Han var klar, han! Sa du det til henne? Det bør du.

Jeg sa nettopp det jeg skrev her. Skulle gjerne pratet mer med henne da jeg har vært gjennom det samme. Samtidig tenkte jeg at hun har nok å tenke på og at det ikke er min sak. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa nettopp det jeg skrev her. Skulle gjerne pratet mer med henne da jeg har vært gjennom det samme. Samtidig tenkte jeg at hun har nok å tenke på og at det ikke er min sak. 

Bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På sett og vis vil jeg jo si han var utro, vi flørta jo. Hang sammen alene, sov hos meg, nevnte ikke et ord om at han hadde dame. Anonymkode: 656c2...c92

Ikke "på sett og vis". Han var utro. 

Anonymkode: fd181...74a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke "på sett og vis". Han var utro. 

Anonymkode: fd181...74a

For noen er det ikke utroskap før man har gått all the way. Folk er forskjellige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han var absolutt utro, det var jo du som avbrøt før gjennomført samleie. For de fleste mennesker vil jeg tro at det sårende ved utroskap ikke er hvorvidt penisen var i kontakt med vagina per definisjon, men at personen var klar til å gjøre et slikt svik, startet en flørt, var klar til å ha sex og løy om det hele.

Håper hun dumper ham. At hun i det hele tatt må kontakte elskerinnen hans for å få riktige svar, og at han fremdeles ikke er ærlig med henne, gjør forholdet dødfødt i mine øyne. Drittsekk.

Anonymkode: 30ca6...a33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...