April02 Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei Hvordan går det ?? Regner med at de fleste nå har sommerfugler i magen og kjenner en liten antydning til hektisk aktivitet i magen. Hvordan ligger dere ann jenter ?? Selv kan jeg si at innbydelsene er i boks, sangheftet begynner å ta form, duker og servietter får vi leid, lys er i hus, prøvetime hos frisør er avtalt, det samme er tilpassing av klær til alle, liste på musikk er snart lastet ned på mp3, bordoppsettet er nesten klart, utdrikningslaget er i rute etter som jeg har hørt rykter om. Det som mangler er hvordan kirkeprogrammet skal se ut og samtale med organist for å bli enig om salmer etc. Samtale med prest, kokk, toastmaster og fotograf er ordnet. Jeg har til og med fått bestilt engangskamera i sølv idag. Gleder og gruer meg om enanne her, men det skal bli godt når dagen er der og ingenting kan forandres på. Det eneste skår i gleden er at jeg ikke har tatt av så mye som jeg ønska. (BUHU) Men det er heldigvis 6 uker igjen ennå, mye kan skje på den tia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Er det bare 6 uker igjen giiiisp Joda vi har så si alt under kontroll. Alt vi mangler er nå sangheftet. Vi har laget Kirkeprogrammet - den har jeg laget selv så jeg skal bare få presten til å se gjennom det - greit å ha noen som kan lese litt korrektur for meg Jeg skal bestemme meg for brudebukett nå 21 mars - da skal jeg til samtale. Skal bestille prøvetime nå senere i dag så er det gjort kjolen er inne til sying Så nå er det vel bare å roe litt ned. Musikken tar vi med selv Sommerfugler i magan og gruer meg litt også.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Høres jo ut som du har det meste under kontroll! Selv skal jeg ikke gifte meg før i september.. Jeg bare lurte på en ting.. Hvor kjøpte du engangskameraene? Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 Alt er vel noenlunde i rute. Må kjøpe duker, servietter, male lysene. Skal levere inn papirene til kirken neste uke og prøve å få snakket med noen om salmer og alt det praktiske i kirken. Svigermor kom fra England mandag med ny dress til sønnen vår, veske, sko og hårpynt til prinsessen. 2 tiaraer til meg, (nå har jeg 3 å velge mellom). Mangler hvitvin og brus, øl. Alt er imidlertid på blokken, så jeg venter bare nå. Først er det jo utdrikningslag, som jeg vet er planlagt med brask og bram. -27.april-12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April02 Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Engangs kamer: Jeg ringte og bestillte på telefon Slettet, husker ikke hva firmaet heter i farten. Kanskje andre vet slik at de kan informere før telefonnr. blir fjernet. Telefonnummer er fjernet, men telefonkatalogen gav dessverre ikke noe navn på firmaet - moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-03-06 16:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #6 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg fikk hefte fra bryllupsbutikken og de hadde engangs kameraer som de solge. http://www.bryllupsbutikken.no Vi har ikke bestemt oss for om vil vil ha engangs kameraer i bryllupet - får se hva det blir til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 6. mars 2002 #7 Del Skrevet 6. mars 2002 Det er nok en del som står igjen... Vi gifter oss 13. april, og har nå endelig fått menyen i boks... Har ikke kjøpt inn alkoholvarene, skal bestille prøvetimen snart (har bestilt frisør til selve dagen), og neste avtale med blomsterdekoratøren er rundt hjørnet. Nå skal det sies at vi skal ha hele 11 gjester, og at selskapet etterpå skal holdes hjemme på gården der jeg er fra, så det blir ikke så mye pes. Jeg regner med at en del blir gjort i påsken. Tar det i grunnen ganske med ro, siden vi ikke blir så mange! Vi gleder oss til dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #8 Del Skrevet 27. mars 2002 Hvor ble alle April Brudene av ? Nå som det nærmer seg - er dere i mål med det meste ? Vi har kun sanger/taler som gjenstår og det er ikke vi som skal ordne det det er kun forsiden der God påske alle sammen og all lykke 24 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 27. mars 2002 #9 Del Skrevet 27. mars 2002 Jaa... nærmer seg! Har ordnet drikkevarer bortsett fra mineralvann, har kjøpt all mat bortsett fra ferskvarer, som kjøpes dagen før. Har ordnet prøvetime hos frisør, klær er i boks, også til bryllupsreisen. I påsken skal vi pusse sølvtøy og rulle duker, samt dekke bord (se over at vi har alt av dekketøy). Bordkort, lys, servietter er i boks. Har ikke begynt på noen tale, men er typen til å ta slikt på sparket. Har hatt "generalprøven" med prest og forlovere, men er ennå ikke drukket ut.. Skjønt, det overlater jeg til andre! Fint om andre tar en liten oppsummering, slik at vi kan se om vi kanskje har glemt noe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #10 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg kan skrive hva vi har gjort ferdig til selve festen og hva som blir avtalt med hotellet. - Bordkort (ferdige sist helg) - Drikkevarer (bestemmes 5 April m/hotellet) - Frisør (prøvetime 4 Apr.) - Annonse innrykk skjer neste uke - Sang/taler ordner foreldre vi tar forsiden - Blomster ble ordnet sist uke Det er hva vi har gjort i det siste. Når det gjelder musikk så har vi Cd'er som vi skal bruke 24 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 27. mars 2002 #11 Del Skrevet 27. mars 2002 Til 20April: Når må avisene senest ha beskjed om annonsen (det varierer vel litt fra avis til avis) - dette har jeg såvidt begynt å tenke på - men har somla litt med det! har også ordnet blomster, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #12 Del Skrevet 27. mars 2002 Heia Gunhild Jeg kikket gjennom avisene og i Stavanger Aftenblad (som er en relativt stor avis) ønsket de annonsen inne minst to dager før - så en uke bør jo holde for en liten annonse. ennå 24 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå