Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å fagorganisere seg bare for en sommerjobb? Jeg prøvde å google, men fant ikke noe særlig, og jeg føler ikke det er verdt det om jeg skal betale for et helt år dersom jeg bare har bruk for det et par mnd. 

Anonymkode: a67f1...3d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om du kan få f. eks. ungdomspris, studentpris eller lignende. Det er flere fagforeninger som har vesentlig billigere abonnement for studenter og evt. yngre arbeidstakere. 

Det er lurt å være fagorganisert. Min erfaring med arbeidslivet er at mange arbeidsgivere forsøker å rævkjøre en der de kan. det har blitt tøffere de siste 10 årene. 

Anonymkode: 53ca6...d9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjekk om du kan få f. eks. ungdomspris, studentpris eller lignende. Det er flere fagforeninger som har vesentlig billigere abonnement for studenter og evt. yngre arbeidstakere. 

Det er lurt å være fagorganisert. Min erfaring med arbeidslivet er at mange arbeidsgivere forsøker å rævkjøre en der de kan. det har blitt tøffere de siste 10 årene. 

Ja, det kan jo kanskje være. Skal se litt på det. 

Samtidig så er det jo bare for 2 mnd, jeg har allerede kontrakt og det er kommunalt så jeg føler at det på en måte er litt tryggere om det var en tilfeldig privat arbeidsgiver, men det er jo ikke sikkert da. 

Anonymkode: a67f1...3d2

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er ikke min erfaring at det offentlige nødvendigvis er mer profesjonell som arbeidsgiver. Har jobbet for det offentlige, og det var en lang periode slavekjør. Mye dårlig ledelse blant det offentlige. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...