AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Jeg opplever stadig vekk brukere som er direkte ufine og nærmest ekle i kommentarene sine. Er dere sånn ute blant folk også eller tør dere kun å opptre slik her inne på et anonymt forum? Anonymkode: 6380b...4d4 15
Fluffe Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg opplever stadig vekk brukere som er direkte ufine og nærmest ekle i kommentarene sine. Er dere sånn ute blant folk også eller tør dere kun å opptre slik her inne på et anonymt forum? Anonymkode: 6380b...4d4 Sikker på det ikke er bare du som overleser ting eller kanskje til og med blir litt fort krenket? 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Det er sjelden jeg diskuterer med noen i virkeligheten. Det er jo det forum er for. Anonymkode: d2a15...b29
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Jeg sier det jeg mener på godt og vondt, om noen blir krenka av det, synd for de.
FactsOverFeelings Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 Mine svar på ting og tang her er svar jeg hadde gitt og gir i virkeligheten uten å nøle. Man skal stå for det man mener, samme hvor man ytrer sine meninger. 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jeg sier det jeg mener på godt og vondt, om noen blir krenka av det, synd for de. Samme her. Anonymkode: 61de1...b3f 1
Ichiko Skrevet 16. april 2018 #7 Skrevet 16. april 2018 Det er nok mange som føler seg veldig tøffe bak AB-knappen ihvertfall og tror de kan skrive hva det skal være. Greit å spørre seg selv før man poster: "Kunne jeg sagt dette til noen ansikt til ansikt?" 10
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 9 minutter siden, Fluffe skrev: Sikker på det ikke er bare du som overleser ting eller kanskje til og med blir litt fort krenket? Men sier du det du skriver til mennesker i den virkelige verden? For min del handler det om hvordan meninger formidles. Ts Anonymkode: 6380b...4d4 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #9 Skrevet 16. april 2018 5 minutter siden, Ichiko skrev: Det er nok mange som føler seg veldig tøffe bak AB-knappen ihvertfall og tror de kan skrive hva det skal være. Greit å spørre seg selv før man poster: "Kunne jeg sagt dette til noen ansikt til ansikt?" Jeg er helt enig med deg! ts Anonymkode: 6380b...4d4 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #10 Skrevet 16. april 2018 8 minutter siden, Ichiko said: Det er nok mange som føler seg veldig tøffe bak AB-knappen ihvertfall og tror de kan skrive hva det skal være. Greit å spørre seg selv før man poster: "Kunne jeg sagt dette til noen ansikt til ansikt?" Om noen åpenlyst sa sin tåpelig mening slik som man gjør på kg hele tiden, så ja Anonymkode: d2a15...b29 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #11 Skrevet 16. april 2018 Jeg er aldri ufin, stygg eller nedlatende. Men jeg er mer direkte og ærlig. Dette kan gjelde om en kjole er fin eller ikke, hva som er passende bryllupsgave, prisnivå forlovelsesring, med mer. Ovenfor venner/kollegaer/familie er jeg litt mer fintfølende, og sier kanskje ikke hele sannheten om jeg trur det kan såre. Her sier jeg hva jeg egentlig mener. Når det gjelder AB funksjonen bruker jeg den utelukkende fordi jeg har opplevd å bli forfulgt fra tråd til tråd. På en fullstendig usaklig måte. (ikke basert på at jeg var ufin) Anonymkode: 77504...172 7
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #12 Skrevet 16. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sjelden jeg diskuterer med noen i virkeligheten. Det er jo det forum er for. Anonymkode: d2a15...b29 Men er det ok å være kjip? Hvorfor diskuterer du ikke i virkeligheten? Anonymkode: 6380b...4d4 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #13 Skrevet 16. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om noen åpenlyst sa sin tåpelig mening slik som man gjør på kg hele tiden, så ja Anonymkode: d2a15...b29 Er andres meninger tåpelige? Anonymkode: 6380b...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #14 Skrevet 16. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er aldri ufin, stygg eller nedlatende. Men jeg er mer direkte og ærlig. Dette kan gjelde om en kjole er fin eller ikke, hva som er passende bryllupsgave, prisnivå forlovelsesring, med mer. Ovenfor venner/kollegaer/familie er jeg litt mer fintfølende, og sier kanskje ikke hele sannheten om jeg trur det kan såre. Her sier jeg hva jeg egentlig mener. Når det gjelder AB funksjonen bruker jeg den utelukkende fordi jeg har opplevd å bli forfulgt fra tråd til tråd. På en fullstendig usaklig måte. (ikke basert på at jeg var ufin) Anonymkode: 77504...172 Men inne på KG er det lov å såre? Anonymkode: 6380b...4d4 3
kaleidoskop Skrevet 16. april 2018 #15 Skrevet 16. april 2018 Er så mange frekke kommentarer her inne, nekter å tro folk er sånn utenfor nettet. Noe blir nok sagt fordi det er det man egentlig har lyst til å svare, mens andre ting er jeg sikker på hadde blitt pakket mer inn om man hadde stått ansikt til ansikt. Mulig personen hadde sagt noe lignende, men hadde garantert ikke buset ut med det på en ufin måte som det fort blir her inne. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #16 Skrevet 16. april 2018 3 minutter siden, kaleidoskop skrev: Er så mange frekke kommentarer her inne, nekter å tro folk er sånn utenfor nettet. Noe blir nok sagt fordi det er det man egentlig har lyst til å svare, mens andre ting er jeg sikker på hadde blitt pakket mer inn om man hadde stått ansikt til ansikt. Mulig personen hadde sagt noe lignende, men hadde garantert ikke buset ut med det på en ufin måte som det fort blir her inne. Jeg tror du har veldig rett! ts Anonymkode: 6380b...4d4
TrekStar Skrevet 16. april 2018 #17 Skrevet 16. april 2018 24 minutter siden, FactsOverFeelings said: Mine svar på ting og tang her er svar jeg hadde gitt og gir i virkeligheten uten å nøle. Man skal stå for det man mener, samme hvor man ytrer sine meninger. Hvis noen er frekk med meg, så svarer jeg frekt tilbake. Den beste motreaksjonen, er å reagere med samme mynt, eller gjerne en hardere mynt. Det er bare sunt å få ut sine meninger, da lever en lengre. Å ikke ta seg nær av andres meninger, hjelper også på livslengden. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #18 Skrevet 16. april 2018 3 minutter siden, TrekStar skrev: Hvis noen er frekk med meg, så svarer jeg frekt tilbake. Den beste motreaksjonen, er å reagere med samme mynt, eller gjerne en hardere mynt. Det er bare sunt å få ut sine meninger, da lever en lengre. Å ikke ta seg nær av andres meninger, hjelper også på livslengden. Haha.. dokumentasjon, takk? Er dette tankegangen i virkeligheten også? Ts Anonymkode: 6380b...4d4 2
Gjest chisandra Skrevet 16. april 2018 #19 Skrevet 16. april 2018 Noen av svarene blir nok tolket som ufine, mens de egentlige er en ærlig mening - og det skrevne ord er mye vanskeligere å tolke enn ansikt til ansikt, der du får toneleiet og mimikken i tillegg. Og vi har jo blitt mer lettkrenkede enn vi var tidligere, mange av oss Men det er klart; muligheten for å være ganske så anonym gir jo muligheten til å bøte på en ræva dag med å sparke noen som ikke veit hvem man er.
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 16. april 2018 #20 Skrevet 16. april 2018 Jeg er langt mer ufyselig i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå