Munchlax Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Hei. Vi har tre små som nærmest bor i vanndammene nå som snøen smelter, og vi trenger derfor tips til regntøy som faktisk holder vannet ute. Vi har fra før brukt PoP, men tenker på å teste ut noe annet. Har vært fornøyd med det, men tenker det kanskje finnes noe som er enda litt bedre. Hvilket regntøy er du fornøyd med til barnet ditt? Skriv gjerne både merke på regntøyet og alder på barnet.
Gjest Trynefaktor Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Liker pop. Helly Hansen er også bra,og Reima sitt. Memini er bra. Misfornøyd med Lindex og Ticket to heaven. Dette til små barn. Til de større liker jeg Stormberg og Skogstad. Ikke like mye sitting i vanndammer på dem😅
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Vi kjøpte fra Kappahl i fjor til ett-åringen og var så fornøyd at vi kjøpte samme type i høst når han fylte to. Så langt tørr gutt som trives med hvordan regntøyet er å ha på seg 👍 Han har også hatt to Mini A ture regndresser. Myke og lette å ha på seg, men ikke regntette, mest egnet til lek i fuktig gress eller sand. Anonymkode: e91aa...aeb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 2 timer siden, Neinøff skrev: Hva er bedre enn vanntett, tenkte du ? Store forskjeller på regntøy Anonymkode: 9d33c...c19 1
Gjest N-Nøff Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Store forskjeller på regntøy Anonymkode: 9d33c...c19 Hun skriver at hun er fornøyd. Ikke hva hun er misfornøyd med. Hvis regntøyet er vanntett, hvorfor må km ha et annet?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #7 Skrevet 16. april 2018 Regntøyet bør sitte stramt rundt støvelen og gå godt opp på ryggen og sidene når barnet sitter. Hvis ikke renner vannet inn uansett hvor vanntett regntøyet er. Hvor godt regntøyet sitter avhenger av kroppsfasongen til barnet, så det som passet godt på min slanke nevø er helt håpløst på min kraftige datter. Anonymkode: 26ffe...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 Kjempe fornøyd med Stormberg sitt.. Anonymkode: ed059...910 1
atropos Skrevet 16. april 2018 #9 Skrevet 16. april 2018 Var veldig fornøyd med Stormberg sitt som vi kjøpte da eldste var tre. Før det hadde vi fra reflex, og det var ganske greit det og. Nå har vi fra navigare og er fornøyd der også. Jeg forsøker å finne regntøy som er litt kraftig gummi, så tåler det litt mer enn de tynne typene.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #10 Skrevet 16. april 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regntøyet bør sitte stramt rundt støvelen og gå godt opp på ryggen og sidene når barnet sitter. Hvis ikke renner vannet inn uansett hvor vanntett regntøyet er. Hvor godt regntøyet sitter avhenger av kroppsfasongen til barnet, så det som passet godt på min slanke nevø er helt håpløst på min kraftige datter. Anonymkode: 26ffe...fb8 Enig. Merket har ikke så mye å si er min erfaring. Men se etter nettopp sånne ting. Mine brukte regndresser når de var små, genialt! Anonymkode: 7b47f...cd5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #11 Skrevet 16. april 2018 Reflex har vi nesten alltid brukt. prøvd forskjellig men mest fornøyd med det. spesielt det tykke. Tåler litt ihvertfall. de har og regndresser som er gode men korte i ryggen. Anonymkode: 81aff...93d
Minlillelykke Skrevet 16. april 2018 #12 Skrevet 16. april 2018 Stormberg vestlandet er vo veldig fornøyd med til 3 åringen 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #13 Skrevet 16. april 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Merket har ikke så mye å si er min erfaring. Men se etter nettopp sånne ting. Mine brukte regndresser når de var små, genialt! Anonymkode: 7b47f...cd5 Regndresser blir fort veldig klamt 😩 Anonymkode: 4980e...56a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #14 Skrevet 16. april 2018 Vadere er genialt. Anonymkode: 95c82...f84
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #15 Skrevet 16. april 2018 Har alltid kjøpt HH til mine da de var små. Nå har 11 åringen Adidas regnjakka og HH bukse. Nå skal det jo gjerne være mer kult, og regnbuksa brukes minimalt nå. Anonymkode: 44a5b...84f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #16 Skrevet 16. april 2018 Hatt Navigare i alle år, nå er hun seks år, og vært fornøyd. Anonymkode: 88d2e...a3a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #17 Skrevet 16. april 2018 8 timer siden, multe skrev: Hei. Vi har tre små som nærmest bor i vanndammene nå som snøen smelter, og vi trenger derfor tips til regntøy som faktisk holder vannet ute. Vi har fra før brukt PoP, men tenker på å teste ut noe annet. Har vært fornøyd med det, men tenker det kanskje finnes noe som er enda litt bedre. Hvilket regntøy er du fornøyd med til barnet ditt? Skriv gjerne både merke på regntøyet og alder på barnet. Vanntett? Anonymkode: b5de4...aa0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #18 Skrevet 16. april 2018 Til fireåringen har vi didrikson waterman, og til toåringen jakke fra Stormberg og ei bukse fra Xxl, tror merket er Line One. Begge er tørre så lenge ikke strikken har sklidd av og buksa har sklidd oppover leggen. Har også vært veldig fornøyd med regntøy fra Reflex. Anonymkode: f1dda...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå