AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Fsmilien blir plutselig større, og vi har behov for en del leker og utstyr til barn 0-5 år. Vi har ikke noe fra før. Jeg ser for meg å kjøpe både klatrestativ, sandkasse, lekestue, babyhuske, huskeststiv for de eldste og leker. Jeg kjenner til jollyroom.no og lekmer.no. Hvilke andre nettsider bør jeg sjekke ut for å ikke bli helt ruinert? Evt. fysiske butikker. Anonymkode: f2b57...d46
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Felleskjøpet, plantasjen. Ellers har ofte toysrus salg på sånt nå på våren. Anonymkode: 3562c...7eb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 Lekekassen.no Anonymkode: 00882...ab9 1
Wonders Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 toysrus er de bliigste. Xtra leker på Metro senteret i Lørenskog er også rimlige og har alltid masse salg.
Wonders Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 (endret) Må bare tipse om noe her. Har selv vært på let i ca ett års tid for dette...; Dolokk til hele familien med softclose og barneinlegg med magnet når barnelokket ikke er nede til bruk. kr 349. Vi har ett sett pr. do hjemme og planlegger å kjøpe til hytta og besteforeldre hvor småbarna overnatter sånn dann og vann. https://m.clasohlson.com/no/Toalettsete-til-hele-familien,-soft-close/41-2018 Til både barn og voksne, lite barnesete mellom lokk og voksensete. Myk lukking - reduserer faren for klemskader. Justerbart feste - passer de fleste toaletter. Et knappetrykk og setet kan fjernes, f.eks. ved rengjøring Endret 18. april 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #6 Skrevet 21. april 2018 Takk for tips! Håper enda på flere svar Anonymkode: f2b57...d46
atropos Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 Hvis du har bil og mulighet til å hente; Finn.no. Ingen bryr seg om leketøyet i hagen er lekt med fra før. Alle våre uteleker kommer fra Finn, og det funker fett. Huskestativ, sandkasse, trillebår, uteleker og trampoline. Alt ble kjøpt for under 2000 til sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå