AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Del Skrevet 16. april 2018 Her om dagen skulle jeg hente typen min fra en hyttetur, og to av vennene hans spurte om de kunne sitte på et stykke. Greit nok. Jeg fulgte selvfølgelig ikke så mye med på hva som skjedde i baksetet siden jeg kjørte, men kjæresten min fortalte at de hadde fordelt det de hadde igjen av rusmidler etter turen og tatt det økonomiske oppgjøret. Altså ikke ruset seg eller noe, men dratt med seg rusmidler inn i mine foreldres bil. Jeg er rimelig liberal på rus, det bryr meg midt i ryggen hva andre driver med på sin egen tid, men å ta seg sånn til rette gjorde meg veldig lite blid. Fortalte det til moren min etterpå, hun var heller ikke særlig fornøyd. Typen var også sint, men sa ikke noe der og da, er vel litt kleint å strekke opp vennene sine når man er stuck i en bil. Hva tenker KG? Gyldig grunn til å aldri kjøre de kålhodene igjen? Anonymkode: 24071...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Del Skrevet 16. april 2018 Hadde ikke brukt energi på å tenkt på det mer. Og hvis det skulle skje en neste gang du må kjøre dem så gir du beskjed at slikt er forbudt i din bil! Anonymkode: a100f...d38 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Del Skrevet 16. april 2018 Enig med deg. Hadde ikke kjørt dem igjen. Anonymkode: 8d50d...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Del Skrevet 16. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke brukt energi på å tenkt på det mer. Og hvis det skulle skje en neste gang du må kjøre dem så gir du beskjed at slikt er forbudt i din bil! Anonymkode: a100f...d38 Tenker det samme, skal ikke akkurat lage helvete nå. Angrer bare på at jeg ikke sa fra, er så lei av å omgås folk som driter i at andre kanskje ikke vil blandes opp i deres rusgreier. :-/ Anonymkode: 24071...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 16. april 2018 #5 Del Skrevet 16. april 2018 (endret) Hadde ikke sluppet dem inn i min bil igjen. Folk som skal holde på med sånn drit holder seg unna meg og mine ting.... LANGT unna. Hva som de legger igjen spor av noe? Og du får trøbbel? Endret 16. april 2018 av Antoinette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Del Skrevet 16. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker det samme, skal ikke akkurat lage helvete nå. Angrer bare på at jeg ikke sa fra, er så lei av å omgås folk som driter i at andre kanskje ikke vil blandes opp i deres rusgreier. :-/ Anonymkode: 24071...13f Jeg forstår deg. Har opplevd det samme selv (bare at det var i mitt hus). Jeg lagde ikke drama men ga beskjed neste gang de kom at jeg visste hva de gjor sist gang og jeg synes det var ubehagelig at de tok det frem i mitt hus. De beklaget seg og forstod hva jeg mente. De har ikke gjort det siden og alle er venner Anonymkode: a100f...d38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #7 Del Skrevet 16. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg forstår deg. Har opplevd det samme selv (bare at det var i mitt hus). Jeg lagde ikke drama men ga beskjed neste gang de kom at jeg visste hva de gjor sist gang og jeg synes det var ubehagelig at de tok det frem i mitt hus. De beklaget seg og forstod hva jeg mente. De har ikke gjort det siden og alle er venner Anonymkode: a100f...d38 Så bra :-) Nei uff, synes faktisk det blir for dumt når folk inviterer til fest og må opplyse om hva slags rusmidler som er greit og hva man må innta før man ankommer. Det gjelder selvsagt ikke alle vennene mine, men én gjeng jeg er med. Kan ikke folk bare ikke dra andre inn i dette? Anonymkode: 24071...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå