Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #1 Del Skrevet 21. februar 2005 Greit, jeg trenger seriøst råd for en opphovnet hals, vet jeg kunne brukt de andre tråden min men men! Skriver det her! Jeg har ikke sett andre folk enn familie siden fredag! Jeg blir gal om jeg ikke får truffet venner mer enn hver dag iallfall, og dette er ikke på langt nær så ofte skal jeg si dere og nå begynner jeg og bli sinna og rastløs og asosial og får sikkert liggesår av den dumme sofaen jeg har ligget på dag ut og dag inn, sett på LOTR, moesha fresh prince, what i like about u (begynner å bli temmelig lei) alle dustefilmene på canal + osv osv osc jeg blir sikkert eremitt snart! Nei nå var det det å holde seg til poenget og ikke syte da. Får isbiter lettere ned hevelsen tro? Eller fryser det bare halsen enda mer forkjøla? Og dette dere sier med te, hjelper det faktisk eller er det bare en venn i sykdommen luretriks? Beklager mitt mas men er så utrolig lei av å høres ut som shaggy på helium, jeg vil ha stemmen min igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 21. februar 2005 #2 Del Skrevet 21. februar 2005 Shaggy på helium Har ikke prøvd det selv, men isbiter funker veldig bra ifølge venninna mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #3 Del Skrevet 21. februar 2005 jammen det høres slik ut, jeg har nesten potethals, men piper når jeg snakker! Men isbiter skal lages med en gang nå! NO E DE NOKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 21. februar 2005 #4 Del Skrevet 21. februar 2005 Stakar.. Det skader nok ikke å prøve isbitene iallefall. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #5 Del Skrevet 21. februar 2005 Takktakk (ok ville ikke bare ha råd men litt sympati også ) Nå er isbitene satt i frysen, så nå får vi se om 3-4 timer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #6 Del Skrevet 21. februar 2005 Min tante sverger til kokt melk med hvitløk. Ulempen er jo helt klart at dersom det faktisk virker og du blir frisk så lukter du så ille at ingen av vennene dine klarer henge sammen med deg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #7 Del Skrevet 21. februar 2005 Min tante sverger til kokt melk med hvitløk. Ulempen er jo helt klart at dersom det faktisk virker og du blir frisk så lukter du så ille at ingen av vennene dine klarer henge sammen med deg :-? Uff men det er jo pga dem jeg vil bli frisk fortere da da nyttet ikke det. hmmm men takk for råd likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #8 Del Skrevet 21. februar 2005 Varm melk med honning da? Prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #9 Del Skrevet 21. februar 2005 Dette funker altså - men det lukter jo av deg etterpå. Lag deg en tomatsaus/suppe og bruk en hel hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti Frutti Skrevet 21. februar 2005 #10 Del Skrevet 21. februar 2005 Det funker å spise is når man har vond hals, da mener jeg ikke isBITER, men iskrem feks. Det har jeg også fått anbefalt av legen når jeg har hatt halsbetennelse. Det lindrer veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #11 Del Skrevet 22. februar 2005 I dag er jeg frisk takk for råd! Men så fikk jeg mensen også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå