CheapChampagne Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt store skuldervesker fra Friis? De er veldig store, ser nesten ut som en liten bag De finnes i lys rosa, beige, hvit, og er lagd av stoff (tror jeg har sett noen i skinn og?) Fant ikke bilde, men håper at det er noen som vet hva jeg mener. De fleste fjortisene i Oslo går rundt med sånne.. Vet de hadde på BikBok på Karl Johan før jul, men de er utsolgt for leenge sida. Noen som har sett disse veskene, eller noe lignende, i en butikk nå nylig?
myagi Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Ikke nylig, men i dna butikken som ligger på senteret der jeg jobber fikk de inn noen kjempefine bager fra friis i dag. I helsvart med friis emblemet i en mattere farge enn resten av bagen. Mange små over hele bagen. Den var kjempefin og veldig klassisk, og de hadde selvfølgelig bare bestilt den til seg selv.
Gjest Daniella_ Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Har sett det i veskebutikken på Byporten. den ligger i 1. etg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå