AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Del Skrevet 16. april 2018 Har ikke mulighet for treningssenter og vektapparater men improviserer foreløpig med små vektmanualer i hendene på squats, vannflasker og en eske i jern som jeg legger over hoftene på hiptrusts osv Hvilke øvelser og hvor lenge og ofte bør jeg trene rumpa hjemme for å se resultater og når kan jeg forvente å se det? Ønsker løft og større sprettrumpe Anonymkode: 74af4...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Del Skrevet 16. april 2018 https://www.femniqe.com/butt-workout-guide/ Lvelser og program mot slutten av artikkelen. Med litt justeringer har det gitt gode resultater for meg! Anonymkode: bd9d3...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Del Skrevet 16. april 2018 Du kan forvente litt resultater, men desverre minimalt. For å bygge tydlig større rumpe må det tunge vekter til. Anonymkode: ffcdd...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Del Skrevet 16. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.femniqe.com/butt-workout-guide/ Lvelser og program mot slutten av artikkelen. Med litt justeringer har det gitt gode resultater for meg! Anonymkode: bd9d3...07e Takk for link Hvor ofte trente du og når så du resultater? Anonymkode: 74af4...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Del Skrevet 16. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan forvente litt resultater, men desverre minimalt. For å bygge tydlig større rumpe må det tunge vekter til. Anonymkode: ffcdd...805 Er inneforstått med at jeg ikke akuratt kan få en kjemperumpe eller bodybuilder rumpe heller. Men en synlig løftet effekt, og en synlig (for meg og kjæresten) økelse i volum , uten 15 cm større mega-booty, men kanskje 2-3 da om man skulle brukt linjal i rett linje og ikke bånd i omkrets da, vil det være mulig å forvente eller drømmer jeg? Anonymkode: 74af4...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Del Skrevet 16. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er inneforstått med at jeg ikke akuratt kan få en kjemperumpe eller bodybuilder rumpe heller. Men en synlig løftet effekt, og en synlig (for meg og kjæresten) økelse i volum , uten 15 cm større mega-booty, men kanskje 2-3 da om man skulle brukt linjal i rett linje og ikke bånd i omkrets da, vil det være mulig å forvente eller drømmer jeg? Anonymkode: 74af4...3cb 2-3 cm målbart større muskler vil si en markant endring. Rompa får seg nok er løft av hjemmetrening, men spesielt større blir den nok ikke. Anonymkode: 397b1...435 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 16. april 2018 #7 Del Skrevet 16. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2-3 cm målbart større muskler vil si en markant endring. Rompa får seg nok er løft av hjemmetrening, men spesielt større blir den nok ikke. Anonymkode: 397b1...435 Ja, 2-3 er ganske mye 😂 Har selv fått stor rompe ( eller større da) ved å løfte ganske tunge vekter. Sånn 80 i knebøy, 100 i hipthrust og markløft og jeg kunne aldri i livet klart det uten tunge øvelser. Så TS du vil kunne se forskjell ja med hjemmeøvelser.. men tror ikke at det blir mer enn en bitte lite løft. Du må ha en systematisk plan, spise mer mat, og løfte TUNGT 2 ganger i uka minst et halvt år før du ser veldig synlige resultater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. april 2018 #8 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg har trent tung styrke i flere år og rumpa har alltid slept. Så begynte jeg å sykle over alt (i tillegg til å trene selvsagt) og rumpa mi har vokst markant på de 3 siste månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #9 Del Skrevet 17. april 2018 Gjør aktiveringsøvelser med strikk hver dag. Selv gjør jeg Glutebridge, hip thrust, diverse knebøy varianter, utfall, markløft varianter. Gjør en del drop sett også Anonymkode: 94753...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 18. april 2018 #10 Del Skrevet 18. april 2018 På 17.4.2018 den 7.45, Inwe skrev: Jeg har trent tung styrke i flere år og rumpa har alltid slept. Så begynte jeg å sykle over alt (i tillegg til å trene selvsagt) og rumpa mi har vokst markant på de 3 siste månedene. Dette tilsier jo at man ikke trenger tunge vekter! Jeg er nok endel eldre enn dere, for ingen av de jeg kjenner trener for å få større rumpe, det er en moteting nå. Men stram rumpe vil vi ha og hjemmeøvelser uansett hvor man vil bli sterk er kjempebra, for da blir de oftere faktisk gjort! Jeg har fått kjempestor forskjell på å gjøre f eks mage hjemme, den var ikke særlig tung en gang, men jeg gjore litt hver kveld før jeg la meg. Aldri sett større resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå